A VELUX Cégcsoport 2023. december 1-jével Aliëtte van de Wal – van Dijket nevezi ki új globális marketingért felelős ügyvezető alelnökévé, aki csatlakozik a VELUX csoportszintű felsővezetéséhez.
Aliëtte több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik lokális és globális vezetői pozíciókban (beleértve a marketing és a márkamenedzsment területét), tudását Európában és az Egyesült Államokban olyan vezető nemzetközi vállalatoknál mélyítette el, mint a Philips vagy a Procter & Gamble. Legutóbb alelnökként a Consumer Health Business Development divíziót vezette a Philipsnél, ahol ő felelt a pozíció felépítéséért.
“Nagyon izgatott vagyok, hogy csatlakozhatok a VELUX Cégcsoporthoz. A vállalat értékei, valamint az a célja, hogy pozitívan járuljon hozzá az emberek egészségéhez és a környezethez, rendkívül szimpatikusak számomra. A VELUX egy hihetetlenül erős és pozitív márka, és izgatottan várom a lehetőséget, hogy a jövőben én is segíthessek értékeinek és üzleti folyamatainak további fejlesztésében, valamint megerősítésében” – mondta Aliëtte van de Wal – van Dijk.
“Nagy örömmel üdvözöljük Aliëtte-t a VELUX Cégcsoportnál. Új kollégánk széleskörű üzleti és marketing tapasztalattal rendelkezik, melyeket nagy nemzetközi márkáknál szerzett. A business-to-business-to-consumer piaci dinamikán belül dolgozva a marketing kulcsszerepet játszott elért sikereiben. Alig várjuk, hogy Aliëtte a VELUX Cégcsoportnál kamatoztassa mélyreható stratégiai és taktikai szakértelmét, hogy továbbfejlessze márkánkat, és támogassa a vállalat növekedését” – mondta Lars Petersson, a VELUX Cégcsoport vezérigazgatója.
Aliëtte Keith Riddlet váltja, aki idén május óta töltötte be a globális marketingért felelős ideiglenes ügyvezető alelnöki pozíciót. Keith Riddle úgy döntött, hogy a VELUX Cégcsoportnál eltöltött közel húsz év után (amelyből hat éven át az értékesítés és marketing ügyvezető alelnöki pozícióját töltötte be), visszavonul és hazaköltözik Skóciába.
forrás: MárkaMonitor