A svéd lakberendezési vállalat idén nyolc, tőlük eddig nem megszokott formátumú üzlet megnyitását tervezi Kaliforniában.
Az úgynevezett “Plan & order points” formátumú üzletek a konyha, a hálószoba, valamint a nappali tervezésre összpontosít. Az új üzletek egyelőre kísérleti jelleggel az Egyesült Államokban nyílnak meg.
Az új formátumú boltokban inkább arra összpontosít a vállalat, hogy az ott dolgozókkal közösen tervezzék meg a vásárlók a lakásukat és rendeljék meg a hozzá szükséges darabokat – írja a Chain Storage.
A vállalat a tervezett bővítést a 2024-es éves összefoglalójában jelentette be, amely az IKEA elmúlt évi üzleti mérföldköveit is részletezi.
A svéd vállalat a tavalyi évet 5,5 milliárd dolláros teljes forgalommal és 1,9 milliárd dolláros e-kereskedelmi forgalommal zárta.

forrás: economx