|
|||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2009-05-07
Andante = Superbrands 2009 Örömmel és büszkén tudjuk Önöket informálni, hogy az Andante márka a Superbrands Szakértői Bizottság döntése alapján 2009-ben elnyerte a Superbrands címet! A Superbrands program 1995-ben indult Nagy Britanniában, mára 82 ország részvételével a világ legjelentősebb márka-elismerési rendszerévé vált. A Brand Council minden országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, melynek legfőbb feladata biztosítani, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt. A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elv alapján értékelik:
"Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választják ki a 2009-es év hazai superbrandjeit.
A Superbrands Magyarország 2007 óta együttműködik a GfK Hungária Piackutató Intézettel annak érdekében, hogy a márkatulajdonosok jobban megismerjék a fogyasztók véleményét. Az 1000 fő megkérdezésén alapuló márkafelmérés eredményei azt mutatják, hogy a hazai superbrandek a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára.
A program egyik legfőbb, és az idei évben is a legfontosabbnak tekintett célja, hogy a széles közönséget is megismertesse a legkiválóbb márkákkal illetve a márkatudatos fogyasztói döntések jelentőségével. Az elkövetkező egy évben az Andante márka kommunikációjában hangsúlyozottan fogjuk használni ezen elismerést, az országos szintű pontos megjelenésekről a későbbiek során tájékoztatjuk Önöket.
Forrás: Kanizsa Trend Kft. 05-05 |
| |||||
|