|
|||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2009-10-21
Business Superbrands lett a VELUX A Business Superbrands Szakértői Bizottság döntése alapján 2009-ben a VELUX márka elnyerte a Business Superbrands címet. A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely több mint 82 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. Tavaly útjára indult a Business Superbrands program is, mely a hazai B2B márkák legkiválóbbjait mutatja be. A Business Superbrands státusz megerősíti a VELUX márka pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti versenytársaitól. A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választották ki a 2009-es év hazai Superbrandjeit. Ahol napfény van, ott élet is van. Ez a mottója a VELUX tevékenységének, amellyel összeköti a természet erőforrásait az emberi igényekkel. A VELUX mindig arra törekedett, hogy pénzért minőséget és értéket adjon vevőinek. Ma már ennél többre vállalkozik: termékei segítségével nemcsak a természet értékeit juttatja el a lakásokba. A színvonalasabb lakó- és munkakörnyezet megteremtése érdekében a tetőtérbe engedi a napfényt és a friss levegőt, ám arról is gondoskodik, hogy a tetőtérben élők maguk dönthessenek ennek mértékéről. Forrás: LakásépítésiTájékoztatóKözpont 10-19
|
| |||||
|