|
|||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2010-02-22
7. Lakáskultúra Élőben Kiállítás, 2010. március 12-14. 2010. március 12-14. között immáron 7. alkalommal találkozhat a lakberendezés iránt érdeklődő, több tízezer látogatóval a Syma Sport- és Rendezvényközpontban.
LÁTOGATÓKNAK Az elmúlt 6 év alatt - Több, mint 150,000 látogató - Több, mint 180,000 beépített négyzetméter - Több, mint 750 kiállító - Több, mint 600 millió forintos reklámkampány - Több, mint 70 millió forint értékű kisorsolt nyeremény a látogatók és kiállítók részére.
.és persze ezer és ezer dolog is van, ami számokkal nem is igazán mérhető. Ma már az otthon nem csak "fedél" a fejünk felett, hanem az önkifejezés egy nagyon fontos eszköze. A figyelem olyan termékek felé koncentrálódik, melyek karakterisztikusan meghatározzák életterünk atmoszféráját, a harmóniára való törekvés pedig mindennapjaink részévé vált. Ezért ismét randevúra hívjuk a téma szakértőit, érdeklődőit és a lakberendezés területén gyártó, forgalmazó cégek képviselőit, hogy egy magas színvonalú kiállítás keretében mutassák be újdonságaikat, és testközelben találkozzanak régi és új vásárlóikkal. Minden olyan terméknek vagy szolgáltatásnak jelen kell lenni, amely egy szebb otthon, egy jobb életstílus törekvéseinek próbál eleget tenni. A Lakáskultúra kiállítás az, amely azt tűzte ki célul, hogy egy helyre koncentrálja a lakberendezéssel foglalkozó cégek kínálatát.
KIÁLLÍTÓKNAK Napjaink gazdasági helyzetében ismer-e jobb és hatékonyabb módszert, mint egy kiállítás, hogy elérje potenciális vásárlóerővel rendelkező fogyasztóit? Mutassa be termékeit, szolgáltatását Magyarország egyik legnagyobb nemzetközi lakberendezési eseményén! Több ezer négyzetméteren, közel száz hazai és külföldi kiállító képviselőinek részvétele mellett. Ebben az évben Olaszország, Ausztria, Egyiptom és Lengyelország is képviselteti magát lakberendezési tárlatunkon.
Az Ön üzletében egy hétvége alatt mennyi látogató fordul meg?
Az elmúlt évben, nálunk egy hétvége alatt átlag 25.000 látogató fordult meg. Annak érdekbe, hogy ez most is így legyen, hamarosan országos reklámkampányt indítunk! Célcsoport specifikus hirdetéseink eredményeképpen biztosítani tudjuk a potenciális vásárlőerővel rendelkező fogyasztókat az eseményünkön. Az esemény társszervezője az Axel Springer Lapkiadó, mely többek közt a Lakáskultúra magazin kiadója is a portfoliójába tartozó 28 legolvasottabb lapjainak felületén széles körben, kiemelten népszerűsíti majd a rendezvényünket.
Kísérje figyelemmel hirdetéseinket és keresse kuponos megjelenéseinket a média különböző területein, úgy mint - Elektronikus média - Rádió, televízió (TV2, Neo FM, Juventus, MR1,2) - Online felületek (index, Axel Springer portálok) - Nyomtatott sajtótermékek- napilapok, magazinok (Axel Springer portfóliós magazinok, Metropol, szakmai lapok) - Indoor felületek - Metro szerelvények M2, M3 vonalon - Direkt marketing eszközök - fax, e-mail kampány
Sőt idén a kiállítói katalógus a márciusi Lakáskultúra magazin aktuális lapszámmal együtt jelenik meg 55 000 példányszámban országos terjesztésben az újságárusoknál és az előfizetőknek az otthonukba.
Forrás: Lakáskultúra Élőben (x)
|
| |||||
|