|
|||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2010-04-27
Bútorgyártó kapta az Év Marketingese Díjat Pár hete rendezték meg a III. Marketing Szuperkonferenciát Budapesten, 150 kis- és közepes vállalkozás részvételével. Az eseményen kiosztották az Év Marketingese díjat.
A konferencián rendezett döntőben öt, sikeres cégvezető szerepelt. A versenyzők tíz perces prezentációjukban saját sikeres marketing stratégiájukat mutatták be, hogy a példájukból minél többen tanulhassanak. A konferencián közönségszavazással döntöttek a Marketing Commando által alapított "Az Év Marketingese" díj odaítéléséről. A győztes Varga Zoltán az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat megalapítója, a DIVIAN-MEGA Bútoripari Kft. ügyvezetője lett. Prezentációjában azt mutatta be, hogyan segítettek felvenni a versenyt a magyar bútorüzleteknek a külföldi versenytársakkal szemben. Varga Zoltán elmondta, hogy az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat 2009 májusában alapította meg Szegeden. Mára több mint negyven üzlet csatlakozott a kezdeményezéshez, melynek célja, hogy felvegye a versenyt a külföldi bútoráruházakkal, és visszahódítsák a vásárlókat.
A Marketing Commando által életre hívott Év marketingese díj arra hivatott, hogy évről-évre kiemelje, megjutalmazza és bemutassa azokat a kis- és középvállalkozókat, akik gyakorlatias, ötletes, eredményes marketing programokkal érnek el sikereket. A pályázat a Marketing Commando ügyfelei között került meghirdetésre, mintegy 5000 vállalkozás számára. Az Év Marketingese két fordulóban kerül kiválasztásra: az első fordulóban a pályázatokat a Marketing Commando tanácsadóiból álló zsűri minősíti, majd az második fordulóban, a Marketing Szuperkonferencián a továbbjutott pályázók mutatják be a pályázati anyagukat. Majd a résztvevők egyszerű szavazással választják meg az Év Marketingesét. Forrás: Világgazdaság
|
| |||||
|