|
|||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2010-09-06
Kiderült: ez volt a nyár slágere a Praktikernél Az idei nyár egyik slágerterméke a műrattan volt a Praktikernél, de a napernyők és a mobilklímák is szépen fogytak a barkácsáruházban. 2010 nyarának slágerterméke Magyarországon a műrattan termékek, nagyméretű és állítható napernyők, illetve a 2 kw-os mobilklímák voltak a Praktikernél - tájékoztatott az áruházlánc.
A műrattan egy-két éve indult hódító útjára, mivel dekoratív és egyszerű a kezelése. Az óriási, állítóható napernyőket elsősorban a kertek, teraszok árnyékolása miatt vásárolták, míg a 2 kw-os mobilklíma azért vált népszerűvé idehaza, mert installálása nem igényel plusz költséget, beszerelést.
A barkácslánc tapasztalatai szerint míg az utazásra, nagyobb beruházásra, megfontoltabban és kevesebbet költenek a vásárlók, addig néhány cserép virágra, egy csinosabb kaspóra, egy kerti garnitúrára általában jut. Jellemző az is, hogy a szűkösebb családi költségvetés miatt a magyarok több időt töltenek otthon, és a kerteket, teraszokat csinosítgatják. Hosszú évek tendenciája, hogy a vevők az elektromos fűnyíróktól el-mozdultak a robbanómotorosok irányába, idén visszarendeződni látszik, feltehetően a magas benzinárak miatt.
A több száz szezonális terméket érintő kiárusítás már július utolsó napján elkezdődött, fókuszában a kerti termékek, bútorok, illetve a klímák, ventilátorok és szolár lámpák állnak.
A Praktiker Magyarország a Vatera és a TeszVesz online aukciós portálokon kezdett értékesítésbe az év elején, azóta több mint kétezer terméket tudott értékesíteni a neten. A portálokon leginkább a szezonális termékek iránt nagy a kereslet, augusztus közepétől azonban az iskolakezdéshez kapcsolódó termékek is növelték a forgalmat. Egyre több egynapos, szuper áras akcióban van praktikeres termék, ezek iránt komoly kereslet mutatkozik.
Forrás: Pénzcentrum
|
| |||||
|