FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken. Beszámolók, riportok, sajtószemle, ...
FELIRATKOZÁS FATÁJ-Online hírlevélre.
Kérem jelezze szakterületét, cégét, annak kapcsolóit.
Hivatkozás:
Ha felhasználja bármely cikket a FATÁJ-ból, hivatkozzon rá annak kapcsolójával is.
A Magyar Termék Nagydíj pályázatok 2010. évi eredményhirdetését és díjátadását szeptember 2-án tartották az Országház Felsőházi Termében.
A Magyar Termék Nagydíj Pályázat a minőségtudatos szemlélet elterjesztését tűzte ki legfőbb feladataként, mellyel a tudatos fogyasztói magatartás kialakulását is segíti. A civil kezdeményezésű pályázat célja, hogy emblémájával ellátott termékek és szolgáltatások fejezzék ki az előírt és önként vállalt gyártói, forgalmazói garanciákat a fogyasztók és felhasználók előtt!
A globális gazdasági válságból a kivezető út két fontos alternatívája az innováció és az aktív minőségpolitika alkalmazása. A gazdasági szervezetek kezdeményezései és a minőséggel kapcsolatos kormányzati intézkedések célja, hogy Magyarország lakói az Európai Unió teljes jogú polgárai legyenek a lehetőségek és az életminőség szempontjából is. Egy olyan jövő mellett köteleztük el magunkat, melyben a versenyképesség fő hajtóereje a tudás, az innováció, a minőség.
A Magyar Termék Nagydíj Pályázattal - a gazdaságélénkítés alternatív programjaként - a lehetőségét kívánjuk megteremteni, hogy a felhasználók (fogyasztók) ne csak a reklámok alapján, hanem egy objektív követelmény rendszer minősítése szerint válasszanak a kínálatból.
A Magyar Termék Nagydíj nem csak a terméket, a szolgáltatást, hanem a gyártót, szolgáltatót illetve forgalmazót is minősíti, erősítve pozitív fogyasztói megítélésüket. Elnyerése fontos a gazdasági élet azon szereplőinek akik jó minőségű, tartós termékekkel, szolgáltatásokkal foglalkoznak és az erős piaci versenyben növelni kívánják a termékeik, szolgáltatásaik iránti bizalmat.
A Magyar Termék Nagydíj a színvonal elismerése, kiváló reklámhordozó, hiszen feltüntetésével dokumentálni lehet az átlagosból kiemelkedő terméket, szolgáltatást.
Ebben az évben 37 nagydíjat ítéltek oda.
2010 Magyar Termék Nagydíjat kaptak (szakterületünkhöz kapcsolódóak)