|
||||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2012-08-07
Immár ötödször lett Superbrands a Velux
A VELUX Cégcsoport, és így a VELUX Magyarország Kft. mintavállalati filozófiájának egyik kulcseleme, hogy kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatot építsen ki környezetével. A többszörös Superbrands díj is bizonyítja, hogy a VELUX márka a vállalat negyedszázados hazai fennállása óta egyszerre jelent tartós minőséget és korszerű megoldásokat a fogyasztók számára. A Business Superbrands díj a folyamatos fejlesztéseken és előretekintésen alapuló sikeres üzleti kapcsolatra jelent garanciát a vállalat jelenlegi és jövőbeni partnerei számára.
"Ezek a díjak egy kiválóan működő körforgás eredményei. Egy gyártóvállalat legfőbb célja ugyanis mindig az, hogy folyamatosan megfeleljen, sőt, túl is szárnyalja fogyasztóinak igényeit. A fejlődéshez azonban folyamatos visszajelzésekre van szükségünk vásárlóinktól, s ezen észrevételek elsősorban közvetetten, partnereinken keresztül jutnak el hozzánk. E körforgás kifogástalan működése is az egyik kulcsa annak, hogy a vállalat 25 éves hazai megalakulása óta folyamatosan piacvezető pozíciót élvezhet - a szektort érintő súlyos válság ellenére is. Hiszen az iparág jelenlegi helyzete ellenére sem szabad megfeledkezni a legfontosabb célról: a fogyasztók és a partnerek tartós elégedettségéről, bizalmáról.A tény, hogy a Superbrands és a Business Superbrands díjakat ismételten és együttesen elnyertük, újra alátámasztotta törekvéseink sikerességét."- nyilatkozta Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője.
Forrás: IngatlanHírek
|
| ||||||||
|