|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2012-12-05
Bricostore: kesergő dolgozók, panaszos vevők
A sajtó az elmúlt hetekben kiemelten foglalkozott az idei év egyik legfontosabb kiskereskedelmi témájával, a Bricostore barkácsáruház-lánc kivonulásával. A cég a túl éles piaci versennyel és a francia menedzsment döntésével indokolta, hogy év végére bezárja mind a kilenc magyarországi áruházát, ezer dolgozó válik munkanélkülivé. Két hete kezdődött a végkiárusítás, az árengedmények miatt sokan keresik fel a boltokat, a készletek egyre fogynak.
A Bricostore munkavállalói pedig az áruházlánc hivatalos Facebook-oldalán adnak hangot elégedetlenségüknek. Vannak, akik a tömegre, a felgyorsult munkatempóra panaszkodnak. Találkozni olyan hozzászólásokkal is, amelyekben az elvesztett munkahelyek miatt sajnálkoznak dolgozók, vásárlók egyaránt. Előfordul, hogy egy-egy Bricostore-dolgozó a vevőkkel szócsatázik arról, miért van tömeg az áruházakban, miért hiányzik sok termék, vagy hogy miért nem veszik fel a központi telefonokat.
"Ebben az őrületben, utolsó heteinkben, jól esik egy-egy kedves szó, egy őszinte mosoly. Mi, a számunkra szomorú időben is megteszünk mindent, hogy kiszolgáljuk vásárlóinkat" - írja egy bolti dolgozó.
Az oldal olvasóinak többsége arról próbál információhoz jutni, hogy kapható-e valamely termék, vagy hogy mikor mennyien vannak az áruházakban. Sokan nehezményezik a sorban állást vagy a készlethiányt, mások sajnálatukat fejezik ki az üzletbezárások miatt.
Közben a Bricostore válaszol is a felmerülő kérdésekre, próbálják nyugtatni a kommentelőket: "Nagyon sajnáljuk, ha csalódnotok kell. Ha láttátok a fotókat vagy jártatok nálunk, tudhatjátok, milyen fejvesztett hangulat uralkodik. Igyekszünk az előírásoknak eleget tenni, és az instrukcióknak megfelelően végkiárusítani. Sajnos az idő nem a barátunk, mert a döntés is hirtelen jött, és az ehhez kapcsolódó tennivalókra sem kaptunk túl sok időt. Köszönjük az együttérzést." Forrás: Pénzcentrum |
| |||||||
|