|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2013-04-05
A Kika 40 éve Európában
Dr. Herbert Koch, az igazgatótanács elnöke a Kika alapításával egy új koncepciót honosított meg az osztrák piacon az akkor nyíló önkiszolgáló bútorüzlettel. "Amikor Bécsben 1973 június 16-án megnyílt az első önkiszolgáló kika áruház, még senki nem sejthette, hogy ilyen gyorsasággal válik majd teljeskörű lakberendezési szolgáltatásokat kínáló nemzetközi vállalattá, de a koncepció működőképesnek bizonyult és a vásárlók körében is gyorsan kedveltté vált" - mondta Paul Koch a kika/Leiner csoport cégvezetője.
Köszönet a vásárlóknak 40 év tapasztalat és siker - melyért köszönet jár a több, mint 7000 munkatársunknak és minden Kika vásárlónak. A cég szakszerű tanácsadással, színvonalas szolgáltatásokkal és a minőséggel szemben támasztott magas követelményekkel folyamatosan törekszik a hűséges vásárlók bizalmát meghálálni és az elégedett vásárlók körét bővíteni.
A 40. évforduló alkalmából jubileumi árak és akciók mellett a köszönet jegyében indul, s minden bizonnyal sok látogatót vonz majd április első hétvégéje, amikor 2013 április 5 - 7-ig minden 40. magyarországi kika vásárló visszakapja a vásárlása értékét vásárlási utalvány formájában. Értékek & hagyományok - A családi tulajdonban lévő vállalat sikertörténetének meghatározó értékei már az alapítás óta: a tradíciók tisztelete, a vásárlók igényeinek, elvárásainak folyamatos szem előtt tartása, megbízhatóság és kiszámíthatóság. Paul Koch örömmel beszél arról, hogy "A Leiner mindig is családi tulajdonban volt, generációról generációra szállt, s így a kika/Leiner csoport ma az ausztriai lakberendezési piac leghosszabb tradíciójával büszkélkedhet". A hosszú évek során szerzett tapasztalat és hozzáértés garantálja a minőséget a kínálat, tanácsadás és szolgáltatások területén. A jó minőséget elsősorban a gondosan kiválasztott gyártók és beszállítók biztosítják. A kölcsönös bizalmon alapuló szoros együttműködések legjobb bizonyítéka, hogy bizonyos beszállítókkal már 40 éve áll a cég kapcsolatban. Innováció - A kika megalapítása egy olyan ötletből indult el 40 évvel ezelőtt, amely addig nem volt jelen az osztrák piacon. Ma az áruházak a modern lakberendezés szakértelmével, a piaci igények és elvárások sokféleségét hivatottak kiszolgálni. Minőségi termékek nagy választéka, jó ár-érték arány - mindez lehetővé teszi különböző és egyedi lakberendezési megoldások létrehozását. A "mindent egy kézből" mottó elengedhetetlenné teszi a nagy választékon kívül színvonalas szolgáltatások biztosítását is, amely a koncepciót még inkább vásárlóbaráttá formálta. "Folyamatosan nagy hangsúlyt helyezünk arra, hogy vásárlóink számára a lehető legkomfortosabb vásárlás élményét biztosítsuk és hangulatos összképet hozzunk létre az áruházak arculatában, az áru és prezentáció területén is. Cégünket így az állandó megújulás jellemzi és ez valószínűleg a következő 40 évben sem lesz másként" jelentette ki bizakodva Paul Koch.
Expanzió 1999-ben a Michelfeit-csoport felvásárlásával hét ausztriai és két magyarországi áruházzal bővült a cég, majd egy évvel később meg is nyíltak a korszerűsített, felújított kika áruházak. Az elmúlt majdnem két évtizedben főként kelet-közép-európai piacokon összesen 23 áruház nyílt meg - Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban, Romániában, Szerbiában - és további áruháznyitások várhatók a térségben.
kika/Leiner tények: Áruházak: kika Ausztria 32 kika Magyarország 6 kika Csehország 7 kika Szlovákia 4 kika Horvátország 4 kika Románia 1 kika Szerbia 1 Leiner Ausztria 18 Összesen: 73 Forgalom 2011/2012: 1,250 Milliárd euro. Alkalmazottak száma: 7.750 Forrás: Kika Lakberendezési Kft.
|
| |||||||
|