|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2013-06-28
Az ERDÉRT elnyerte a Magyar Brands elismerést
A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is.
A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.
A programban részt vevő márkák - a Superbrands elveihez hasonlóan - önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapták meg az elismerést. A MagyarBrands címet elnyert márkák a védjegyadatbázisból és a pályázó márkákból kerülnek ki. A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres. A MagyarBrands - mutató hét különböző szempontot mérő indikátor súlyozott átlaga.
Értékelési szempontok 1. Tradíció 2. Tulajdon 3. Menedzsment 4. Foglalkoztatás 5. Reputáció 6. Identitás 7. Ismertség
Az ERDÉRT tradíciója több mint 60 éves gyökerekből táplálkozik. Tulajdonosi szerkezete magyar befektetőkből áll. Menedzsmentje részben dinasztiálisan öröklődő vezetői posztokat betöltő és teljes egészében faipari szakemberekből tevődik össze. Közmegbecsülése a faipari szakmában pozitív, értékrendszere stabil, megbízható.
A kiszámítható termelőüzemi háttér, valamint a folyamatos megújulás által az ERDÉRT márka méltó helyet foglalhat el a hazai faipari piacon.
|
| |||||||
|