|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2013-10-15
Óriási növekedés az IKEA csoportnál
"A kedvező ár-érték arány egyre fontosabb szempont a vásárlóinknak. A növekvő eladások jól mutatják, hogy az emberek világszerte nagyra értékelik törekvésünket, miszerint jó minőségű, formatervezett termékeket kínálunk alacsony áron" - mondta Peter Agnefjäll, az IKEA csoport elnök-vezérigazgatója (2013. szeptember 1-től tölti be ezt a pozíciót).
"Ha a fenntartható életről van szó, jelenleg az emberek többsége arra törekszik, hogy csökkentsék energiaszámlájukat. Ehhez mi is igyekszünk segítséget nyújtani elérhető árú, energiatakarékos LED termékeinkkel, amelyekből tavaly 20 millió darabot értékesítettünk. Továbbá célul tűztük ki, hogy 2016-ra minden lámpánkban és világítási termékünkben kizárólag LED-et fogunk használni annak érdekében, hogy még többen mérsékelhessék otthonuk kiadásait. Hisszük, hogy a fenntarthatóság nem luxus. Azt mindenki számára elérhetővé kell tenni" - folytatja Peter Agnefjäll.
Tavaly az IKEA a legnagyobb növekedést Oroszországban és Kínában érte el, de jelentős előrelépés volt tapasztalható Észak-Amerikában is. Míg Dél-Európára továbbra is hatással van a jelenlegi gazdasági helyzet, az IKEA Csoport szinte valamennyi piacon növelni tudta piaci részesedését.
A 2013-as gazdasági évben az IKEA tovább növekedett, összhangban az IKEA legfőbb célkitűzésével, hogy szebb hétköznapokat teremtsen az emberek többsége számára, amelyhez a szilárd alapot a kizárólag saját erőforrásból történő terjeszkedés és a hosszú távú döntéseket támogató, hatékony és eredményes gazdálkodás jelenti.
Forrás: vg.hu |
| |||||||
|