|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2014-03-07
Barkácslánc frappáns marketingfogása
Ebből a szomorú folyamatból akart kitörni az OBI Németországban, hogy végre valami különlegessel hívja fel magára a figyelmet. Ez egy egyszerű módszerrel sikerült is nekik. Óriásplakátok helyett lepusztult épületeket kerestek, amelyeken az óriásplakátok méretével megegyező felületet szemet gyönyörködtetően felújítottak.
A felújításhoz természetesen az OBI-ban található alapanyagokat és eszközöket használták fel, és csupán egy apró üzenetet helyeztek el mellettük, ami jelezte, hogy a felújítást az OBI végezte el.
Egyefelől ötletes kezdeményezés, hiszen ahelyett hogy elmagyarázná, egyszerű és látványos módon demonstrálja az üzenetet. Másfelől egy kicsit visszás is, hiszen a felújított részek mellett talán még szomorúbbnak hatnak a lepusztult épületek, tehát a városképen nemhogy nem dob, de még egy picit talán ront is a kampány. Az viszont elvitathatatlan, hogy ezerszer hatásosabb mint egy százhuszonkettedik észrevehetetlen óriásplakát.
FATÁJ kiegészítés: Figyelemre méltó megjegyzéssel indít a videó: 2013-ban (csak) Némotroszágban közel 250 barkács-áruház (DIY) üzletet zártak be.
Forrás: Addict.Blog
|
| |||||||
|