FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken. Beszámolók, riportok, sajtószemle, ...
FELIRATKOZÁS FATÁJ-Online hírlevélre. Kérem jelezze szakterületét, cégét, annak kapcsolóit.
Hivatkozás: Ha felhasználja bármely cikket a FATÁJ-ból, hivatkozzon rá annak kapcsolójával is.
A kínai piac meghódítására készülnek az ASEAN-országok bútorkereskedői
Május 17-én kínai-ASEAN bútoripari konferenciát tartottak Chongqingban. Az eseményen az ASEAN-országokból érkezett bútorkereskedők egybehangzóan úgy vélték, hogy az egy övezet, egy út kezdeményezés megvalósításával gyorsabban bevezethetők lesznek a kínai piacra az ASEAN bútoriparának termékei.
Megosztás:
A bútoripari konferencia a második kínai-ASEAN bútorexpó fontos eseménye. Az ASEAN (Association of SouthEast Asian Nations) tíz tagországa - Indonézia, Malajzia, a Fülöp-szigetek, Szingapúr, Thaiföld, Brunei, Vietnam, Laosz, Mianmar és Kambodzsa -, valamint Nepál, Kenya, Tanzánia és több más ország mintegy száz vállalata, és több mint 300 kínai szárazföldi, tajvani, hongkongi és makaói vállalat vesz részt az expón százezer termékkel. A chongqingiak is nagy számban látogattak el az expóra, ahol vásárolni is lehetett.
Dai Chunping, az ASEAN bútoripari igazgatótanácsának elnöke elmondta, hogy Kína óriási piacot jelent, és reméli, hogy az O2O (Online To Offline) értékesítéssel és a bútorexpón keresztül az ASEAN-ban gyártott bútorok egyre nagyobb mennyiségben jutnak majd el a kínai piacra.