|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2015-06-05
Erdeink jégkár utáni helyreállításáért indít akciót a Lidl
A pilisi erdészek december óta dolgoznak a tavaly decemberi jégkár elhárításán, melynek keretében ősztől kezdődhet meg a sérült erdőterületek újratelepítése. A Lidl Magyarország ennek támogatására már most elindítja a károk enyhítésére irányuló egyedülálló akcióját. A cég vállalta, hogy minden egyes eladott Saguaro ásványvíz után 1 forintot adományoz a Pilisi Parkerdő Zrt. számára, így a vásárlókkal összefogva hozzájárulhat a közös értékek helyreállításához.
Tavaly év végén mintegy 50 ezer hektár állami erdő károsodott, mely nagy mértékben érintette a Pilisi Parkerdőt is. A Lidl Magyarország, látva a természeti károkat, még 2015 januárjában eldöntötte, hogy felelős vállalatként összefogást kezdeményez kiemelt nemzeti kincseink, az erdők megmentéséért, és pénzadománnyal támogatja az egyedülálló természeti értékeket kezelő Pilisi Parkerdő Zrt. helyreállítási munkáját. "A károk felmérése még tavasszal is folyt, így az újratelepítések csak ősztől indulhatnak meg. A csemeték megvásárlásához azonban mi mindenképpen szeretnénk hozzájárulni, ezért már most, 2015. június 1. és 2015. augusztus 31. között elindítjuk a társadalmi összefogáson alapuló akciónkat, melynek lényege, hogy minden egyes eladott Saguaro ásványvíz után 1 Ft-ot adományozunk a Pilisi Parkerdő Zrt.-nek, részt vállalva az újratelepítéshez szükséges facsemeték vásárlásában. Bízunk benne, hogy a kezdeményezésnek köszönhetően több millió forintot adhatunk majd át a Parkerdő számára" - emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője. Lomniczi Gergely, a Pilisi Parkerdő Zrt. szóvivője a kezdeményezés kapcsán elmondta: "Példaértékű, ahogy a Lidl hozzájárul a jégkárban sérült erdők helyreállításához. Köszönjük, hogy már közvetlenül a kár után kinyilvánította ezt a szándékát. A Lidl vásárlókkal közös támogatási modellje külön említést érdemel, mert ismét sokan csatlakozhatnak a jégkár után szerveződött széleskörű társadalmi összefogáshoz, amely megmutatta, hogy egyre több felelős vállalat és ember elkötelezett a környezeti értékek megőrzésében. Bízunk benne, hogy minél többen vesznek részt az áruházlánc kezdeményezésében, hiszen a segítség nem késő, az őszi ültetések során több mint egymillió facsemetére lesz szükség az elpusztult fák pótlására. Mindezen keresztül a Lidl akciója a fenntarthatóságot támogatja." Az akció keretében összegyűlt összeget az akció lezárultát követően, az ősz során adja át a Lidl Magyarország a Parkerdő számára, emellett felajánlotta azt is, hogy segítséget nyújt a csemeték elültetésében.
A Lidl Magyarországról Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel 4000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek több mint 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
Forrás: Pilisi Parkerdő Zrt.
|
| |||||||
|