|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
2015-11-11
Bútoros cég szállt be az Extreme Digitalba
A forgalmat tekintve az egyik legnagyobb hazai e-kereskedelmi cégnek számít az Extreme Digital, amelyben most 50,8 százalékos tulajdonrészt szerzett a Steinhoff International. A dél-afrikai központú vállalat itthon a Kika, valamint a Pepco [FATÁJ kiegészítés: + Kanizsa Trend] márkákkal van jelen. A Steinhoffal létrejött megállapodás lezárásához még szükség van a Gazdasági Versenyhivatal engedélyére, amit hamarosan megkaphatnak - mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezérigazgatója a cég mai sajtótájékoztatóján.
A magyar e-kereskedelmi társaság vezetője elmondta, a tulajdonrészért kapott összegből elsősorban a régiós jelenlétét erősíti az Exrteme Digital, így azokban az országokban, ahol már van online jelenlétük, hagyományos, offline üzleteket is nyitnak. Elsőként Romániában jelenhetnek meg saját boltokkal, Bukarestben és két-három nagyobb városban nyithatnak majd üzleteket a jövő év végére, 2017 elejére.
A cég menedzsmentje nem változik, illetve az alapítók, Kelemen Gyula és Várkonyi Balázs továbbra is tulajdonosok lesznek a vállalkozásban. Várkonyi Balázs jelezte, hogy a változásra azért volt szükség, mert világossá vált számukra, hogy az eddigi fejlődési ütem fenntartásához tőkeerős partnerre van szükség. Az Extreme Digital tavaly 23,7 milliárd forintos bevételt ért el, idén várhatóan 30 milliárd forint körül alakul majd a forgalom. Ebben az évben az online szegmens részesedése már ötven százalék körül lesz. Az Extreme Digital idén is meghirdeti a Black Friday akciót, amelyet november 20-án tartanak meg, egy héttel korábban, mint az Egyesült Államokban. A cég kínálatában ebből az alkalomból új termékkörök és szolgáltatások is megjelennek, így például bútorok, motorkerékpárok, autógumik, illetve akár utazást is lehet vásárolni kedvezményes áron. Forrás: MMOnline
|
| |||||||
|