|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
|
2016-04-05
Növelte árbevételét a Stihl Magyarországon
A terveik szerint 2016-ban a mezőgazdasági, erdészeti és kerti gépeket gyártó cég az online jelenlétét erősíti, már országszerte 15 szakkereskedés csatlakozott a legújabb kereskedelmi rendszerhez, amelyben egységes online polcrendszert hoztak létre a partnerek számára, minden szakkereskedés külön webshopot üzemeltethet.
Közölték, hogy az új rendszert fokozatosan vezetik be, jelenleg az online előrendelés aktív, így a vásárlási folyamat egyszerűsödik.
A 160 országban jelen lévő Stihl International GmbH 1991-ben alapította meg magyarországi leányvállalatát, hogy bevezesse a Stihl márkájú gépeket, majd biztosítsa ezek önálló kereskedelmét Magyarországon. Az akkor 8 fővel induló cégnek rögtön az első évben 102 millió forintos forgalma lett. Jelenleg 22 fővel, több mint 300 szakkereskedéssel dolgoznak, a vállalat forgalma az évek során több mint az ötvenszeresére növekedett.
Forrás: MTI
|
| |||||||
|