|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
|
2018-03-29
Bútoripari vásárlói magatartás kutatás az Innowood projekt keretében
A vásárlói oldal primer, kérdőíves kutatása mellett, szekunder forrásokból is gyűjtenek információkat a lehetséges trendekről. A kutatás a jelenben feltűnő, erősödő társadalmi jelenségek bútorpiaci jelenlétét vizsgálja a magyar bútorvásárlók körében. Ezek az ismeretek rendkívül fontosak egy-egy új innováció során, akár új termékről, akár új célcsoportról legyen szó. Érdekes lesz majd összevetni, hogy a fogyasztói igények mennyire csengenek egybe a korábban vállalkozók által meghatározott fejlesztési elképzelésekkel.
Erről április végén maguk az érintettek szerezhetnek bővebb információkat, egy a KKV-nak szervezett workshop során. Forrás: PANFA
|
| |||||||
|