|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
|
2020-01-16
Maison et Objet 2020 - Párizs
A cél, hogy a magyar design márkák nemzetközi szinten is elismertté és sikeressé váljanak, illetve, hogy külföldön is jobban megismerjék a magyar termékekben rejlő potenciált.
A francia divat és design főváros, Párizs ad majd otthont január 17-21. között az ötnapos Maison & Objet vásárnak, amely közel 50 országból érkezett tervezőkkel várja a design iránt érdeklődőket. A vásáron az építész, belsőépítész, formatervező és műértő közönség megismerheti a legújabb bútorral, világítással és textíliával kapcsolatos trendeket, amelyeket a világ minden tájáról érkező designerek prezentálnak majd. Idén a Magyar Divat & Design Ügynökség koordinálásával 11 magyar márka vesz részt az eseményen egy látványos és formabontó installáció keretében. (Hall 6 - Stand K123)
A párizsi rendezvényen résztvevők és márkák között van Regős Anna, a Viaplant, a POSITION Collective, a LumoConcept, a Planbureau, a Plydesign, a KOMONKA, a Nieto Light, a SOCOWOO, a BEWEQ és a Danubo. Az installáció alapötletét a környezettudatosság és célszerűség inspirálta. A letisztult kiállítói térnek köszönhetően a tervezőknek lehetőségük nyílt komplex megoldások használatára is. A design kialakítása során nélkülözhetetlen feltétel volt a lehető legkevesebb anyag és energia felhasználása, valamint az, hogy újra felhasználható lehessen a produktum. Mindez eredménye, hogy bár az installáció a 2019-es London Design Fair vásárra készült, a környezettudatosság jegyében most személyre szabottan, de újból felhasználható.
"Nagy öröm számunkra, hogy egy újabb nemzetközi designvásáron mutathatjuk be a magyar installációt. A párizsi eseményen résztvevő márkák már korábban bizonyítottak a londoni designhéten, ahol abszolút pozitív fogadtatásban részesültek. Az Ügynökség mindig nagy hangsúlyt fektetett a nemzetközi rendezvényeken való részvételre, hiszen ez a design területén is kulcsfontosságú eleme a hosszútávú sikernek. Bízunk benne, hogy a mostani kiállítás is felhívja majd a figyelmet a hazai designtermékek különlegességére és kreativitására, ezzel is tovább öregbítve a magyar formatervezési tárgyak ismertségét és további nemzetközi sikereket hoz majd." - nyilatkozta a párizsi esemény kapcsán Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.
Figyelembe véve a legjobb nemzetközi gyakorlatokat, a magyar designmárkák nemzetközi promotálását egy egységes, Budapest-fókuszú, erős ernyőmárka alatt valósítja meg az MDDÜ. A Budapest Select márka fő célja, hogy a tehetséges hazai tervezők saját márkajegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által kapjanak nagyobb figyelmet a nemzetközi megjelenések alkalmával. Forrás: MDDÜ
|
| |||||||
|