|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
|
2020-07-15
Legyél Te a STIHL legújabb influenszere!
Forgass, nyerj, válj ismertté!
Július elsején indította STIHL Gépforgatók című nyereményjátékát az Andreas STIHL Kft. a Facebook oldalán azzal a céllal, hogy egyrészről bemutassa fogyasztói használat közben innovatív kerti eszközeit, másrészről pedig megtalálja azokat a hiteles, hétköznapi felhasználóit, akik akár a későbbiekben a vállalat mikro influenszerei is lehetnek. A legjobb hat videó készítői értékes nyereményekkel gazdagodhatnak és ismertté válhatnak a legnagyobb közösségi média felületein.
A piacvezetők között számon tartott, hatalmas rajongótáborral rendelkező kerti eszközöket gyártó vállalat nyereményjátékában minden 18 éven felüli STIHL-felhasználó részt vehet, aki július 31-ig a STIHL központi Facebook oldalán privát üzenetben elküldi az általa készített legalább 30, maximum 90 másodperc hosszú videóját. "A feladat rendkívül egyszerű: a játékos kedvű felhasználóinknak egy tetszőlegesen választott STIHL kerti eszköz valamelyik tulajdonságát, előnyét, technikai információját vagy működését kell bemutatniuk videójukban. Kifejezetten értékeljük az egyéni stílust, a kreatív, de informatív megközelítéseket is" - mondja Szentesi Levente, a STIHL marketingigazgatója, hozzátéve, a felvételek kiértékelését követően hat nyertest választanak ki, akik egy-egy AI rendszerű STIHL akkumulátoros géppel gazdagodnak majd. A győztes videók egyaránt láthatóak lesznek a vállalat Facebook, Instagram oldalán, valamint a Youtube csatornáján is. Inspirálódj a STIHL Youtube csatornájáról!
A STIHL-rajongók inspirálása érdekében a STIHL elkészített három mintavideót is, melyek már megtekinthetők a STIHL Youtube csatornáján. Ezekben egyszerű, közérthető módon mutatnak be egy STIHL RMA 339 akkumulátoros fűnyírót, egy STIHL FS 38 motoros szegélynyírót és egy STIHL HSA 56 akkumulátoros sövénynyírót.
A STIHL-ről A Stihl International GmbH mezőgazdasági, erdészeti és kerti gépek gyártásával, forgalmazásával és szervizelésével foglalkozik. 1926-ban alapították, máig 100%-ig családi kézben van, jelenleg több mint 160 országban képviselteti magát. A magyar leányvállalat, az Andreas Stihl Kft. 1991 óta van jelen Magyarországon, ma már 300 szakkereskedéssel és 140 szakszervizzel. Az Andreas Stihl Kft. a motorfűrész és benzinüzemű fűkasza szegmensében, valamint a motorfűrész-vezetőlemezek és -láncok értékesítési területén piacvezető. A vállalat a STIHL Timbersports nemzetközi sportfavágó versenysorozat névadó szponzora is.
|
| |||||||
|