|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
|
2021-03-31
Bútoripari trendek
Az alábbi cikket a Möbelmarkt ezzel a figyelemfelhívással tette közzé: A következő MÖBELMARKT szakértői írást a Cadesign form GmbH bocsátja rendelkezésére. A forma, a stílus és a tartalom kizárólag a szerző Jo Witulski felelőssége. Az itt közzétett vélemény tehát eltérhet a szerkesztőség vagy a kiadó véleményétől.
A 2021. enyhén szólva érdekes lesz a bútoripar számára. A fogyasztók kívánságai és igényei az elmúlt évben drámaian megváltoztak. Az ipar ezért új kihívásokkal néz szembe a vásárlási magatartás terén. A növekvő digitális piac előnyeinek kihasználása érdekében a vállalatoknak új trendeket kell felkarolniuk és a legújabb technológiákat kell használniuk. Ugyanakkor általánosan alkalmazható folyamatok, mint például a vásárlói élményre (CX = Customer Experience) és az ügyfelek kívánságainak megoldására összpontosítás az egész vásárlói út során mindig a márka marketing stratégiájának előterében található. Az, ahogyan 2021-ben vállalkozik, drasztikusan megváltozhat.
E-könyv a bútoripar eladásainak növeléséről.
Nagyobb kereslet a bútorok iránt az e-kereskedelem révén
A vásárlási szokások
Az elmúlt évtizedben számos bútormárka hozott létre e-kereskedelmi webáruházakat, de ezek többségét úgy tervezték, hogy az ügyfeleket a bemutatóterembe csalogassa ahelyett, hogy közvetlenül online vásárolna. Ugyanakkor egyre több vásárló tér át a bútorok online vásárlására, mivel a gyártók olyan fejlett technológiákat alkalmaznak, mint az ImageScripting, a WebAR és a termékkonfigurátorok, hogy megtalálják a bútoraik bemutatásának módját innovatív és látványos környezetben.
A technológia előnyeinek alkalmazása
Az egyre versenyképesebb és telítettebb piacon és olyan iparágban, ahol a fogyasztók inkább személyesen szeretik látni és megérinteni a termékeket, a bútorgyártó vállalatoknak új módszereket kell kidolgozniuk termékeik online bemutatására. A fent említett technológiák minden bizonnyal utat nyitottak a bútormárkák számára, hogy megfeleljenek a fogyasztói igényeknek, és vizuálisan lenyűgözően, fotórealisztikusan mutassák be a termékeket. Önt is érdekelheti: "A bútoripar eladásait növelő technológiák".
Az ezeket a technológiákat alkalmazó vállalatok fejlett vizualizációs eszközökkel növelik online értékesítésüket, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy minden stílusban és színben megtekinthessék a termékeket, elforgathassák a termékeket, nagyíthassák és kicsinyíthessék azokat, és akár rejtett alkatrészeket is láthassanak - mindezt néhány egyszerű kattintással. A WebAR-val párosítva az ügyfelek akár könnyen el is tudják képzelni, hogy egy adott bútordarab milyen lesz a saját otthonukban, más bútoraikkal és berendezéseikkel együtt. Ez segít az ügyfélnek megtalálni a tökéletes darabot a ház elhagyása nélkül.
Gyors és ingyenes szállítási lehetőségek
Az ingyenes szállítás többé nem ajánlható különleges ajánlatként vagy nyaralási megtakarítási ajánlatként azoknak az ügyfeleknek, akik bizonyos összeget euróban költenek. Azok a vásárlók, akik ma sokat vásárolnak az interneten, természetesnek veszik az ingyenes szállítást. Azt is szeretnék, ha termékeiket gyorsan szállítanák. Sok jelentős kiskereskedő ezt már rendszeresen kínálja. A bútoripar felzárkózik, és sok márka már ezt csinálja. Feltételezheti, hogy 2021-ben több bútorgyártó vállalat követi ezt a tendenciát a versenyképesség megőrzése érdekében.
Egyszerű finanszírozási lehetőségek
A bútoripar hosszú évtizedek óta nyújt finanszírozást, de manapság az ügyfelek nemcsak könnyű finanszírozási lehetőségekre számítanak, hanem azt is szeretnék, hogy akár személyesen, akár online perceken belül elköteleződhessenek, így vásárlásukat és bútoraik élvezetét azonnal megtehetik. Ez szintén fontos eleme a nagyszerű ügyfélélmény nyújtásának - ha az ügyfelek nem elégedettek az Ön által kínált fizetési és finanszírozási lehetőségekkel, akkor oda mennek, ahol jobban kielégítik igényeiket.
Fizess-és-vidd lehetőségek
Sok sikeres bútorgyártó cég ma virágzik, mert felismerték a lakossági vásárlók igényeit és problémáit, és elvégezték a szükséges változtatásokat a probléma kezeléséhez - lényegében az ügyfelek nem akarnak néhány napnál többet várni a bútorokra. Az Y generáció tagjai (milennials = 1981-96. között születettek) különösen kötődnek ahhoz, hogy bútorukat egy nap alatt megvegyék és hazavigyék, vagy ugyanilyan gyorsan leszállítva megkapják.
Ajánljon személyesebb élményt
Ez a másik fontos eleme a nagyszerű vásárlói élmény biztosításának, az iparágtól függetlenül. Különösen fontos a bútoriparban, mert jelentheti a különbséget az ügyfélkör növekedése vagy az ügyfelek elvesztése között a verseny miatt. A bútorgyártó vállalatok lépéseket tesznek a célközönség jobb megismerése érdekében, és személyre szabott tanácsokkal és javaslatokkal szolgálnak számukra a tökéletes darab megtalálásában. Az online, az e-kereskedelem menedzserei és a marketingszakemberek profitálhatnak a technológiai fejlődésből és a közösségi média marketingjéből - vagy mindkettő kombinációjából -, hogy elérjék az ügyfeleket a közösségi csatornákon, és termékeiket bútoraikból és WebAR élményeikből származó kiváló minőségű 3D-s képekkel mutassák be. Végül az omnichannel élmény továbbra is a személyre szabást ösztönzi, és a közösségi csatornákat bútor webáruházak kiterjesztésévé alakítja. Itt a célcsoport együttesen fedezheti fel és vitathatja meg a vállalatokat és az általuk kínált termékeket. Ennek eredményeként olyan környezetet kedvelnek, amely a márka ismertségét is növeli, és az ügyfelek számára az utazási térképen (Customer Journey Map) való továbblépéshez szükséges információkat nyújtja.
Megfelelni a környezetügyi követelményeknek
Az előrejelzések szerint a fenntarthatóságra 2021-ben a fogyasztók még jobban odafigyelnek. A bútoripar is hallotta ezt a felhívást. Az anyagok beszerzésétől a környezeti hatásokig, a dolgozók kezeléséig és a gyártás utolsó lépésein át sok vállalat nagy hangsúlyt fektet a fenntartható bútorok fejlesztésére az elejétől a végéig, hogy megfeleljen ennek az exponenciálisan növekvő ügyfélkör igényeinek. Azt is meg kell jegyezni, hogy a fogyasztók hajlandók többet költeni termékekre, tudván, hogy a gyártók osztoznak a környezet iránti aggodalmukban. A környezetbarát vállalati filozófia népszerűsítése arra is szolgál, hogy több lehetőséget teremtsen a közösségi média csatornáin való fokozottabb elkötelezettségre.
Az otthoni iroda (homeoffice) bútorai iránti igény
Mivel egyre többen otthon dolgoznak, megnőtt a kereslet a stílusos, funkcionális, könnyen összeszerelhető és gyorsan szállítható otthoni irodabútor iránt. Azok a bútorgyártók, akik már szakosodtak az otthoni irodabútorokra, hatalmas növekedést értek el az értékesítésben. A kereslet várhatóan 2021-ig és azon túl is folytatódik, mivel a távoli / otthoni irodai dolgozók várhatóan nem csak múló esemény lesznek. Ez is érdekelheti Önt: "A nyolc legfontosabb kihívás a bútorgyártók számára - és ezek megoldása". Ha fontolgatja, hogy kipróbálja, gondolja át, hogyan mutassa be új termékeit olyan célközönség számára, amely nagyobb valószínűséggel vásárol online - ImageScripting, WebAR és Product Configurators.
Intelligens bútor
Az intelligens bútor, amely számos funkcionális tevékenységet tesz lehetővé, például mobileszközök töltése, szörfözés az interneten, hírek vagy rádió hallgatása és még sok más: gyorsan növekvő piac, és sokan a bútorok jövőjének tekintik. A hozzáértő cégek, amelyek már intelligens bútor megoldásokat kínálnak a változó életmódhoz, a fenti technológiákat használják termékeik bemutatására. Ennek természetesen van értelme, mert az intelligens bútorok célcsoportja arra is számít, hogy ezeket a termékeket fotorealisztikus minőségben lehet elképzelni és megtekinteni. Az ImageScripting ideálisan alkalmas erre, mivel a technológia lehetővé teszi az intelligens bútorokba beépített összes rejtett alkatrész megtekintését.
Technikában jártas, jól képzett személyzet
Az bolti (kötött helyen lévő) kiskereskedők munkatársai gyakran eltérő ismeretekkel rendelkeznek bizonyos termékekről vagy folyamatokról. Az ügyfelek nem akarják megvárni, amíg az egyik alkalmazott odahívja a másikat, és nem akarnak hiányos vagy zavaros információkat sem. Az értékesítőknek és az értékesítő személyzetnek nagyon jól ismernie kell a termékeket, hogy jó vevői élményt tudjon nyújtani. Technikai hozzáértéssel kell rendelkezniük a helyszíni hordozható modulok használatával, hogy ösztönözzék az ügyfelekkel való kapcsolattartást az információk időbeni megosztása révén. Ugyanez a helyzet az interneten is. Az otthoni irodai (homeoffice) dolgozóknak és a ügyféltanácsadóknak képesnek kell lenniük arra, hogy az ügyfeleknek megadják a kívánt információkat, és kielégítoen válaszoljanak kérdéseikre, aggályaikra és problémáikra. Az Omnichannel támogatás és olyan központi rendszer, amelyhez minden alkalmazott hozzáférhet az információk megszerzéséhez, a funkcionális és koherens üzleti környezet szükséges attribútumává válik. Abban a világban, amelyben egyre jobban a távolról irányítás érvényesül fontos az alkalmazottak digitális képzési folyamatainak megszervezése. Számos ügyfelünk úgy döntött, hogy animációs filmeket készít, hogy az alkalmazottak online könnyen tájékoztatást kapjanak az új termékfunkciókról.
Végül
Az összes fent említett bútortrend közül talán a legnevezetesebb az e-kereskedelmi vásárlások irányába elmozdulás a bútorboltokkal (hagyományos üzlethelyiséges bútorbolt) szemben. Az e-kereskedelmi előrejelzések szerint: Egyesült Államokban arra számítanak, hogy a bútor lesz az egyik leggyorsabban növekvő e-kereskedelmi termék. Számos tényező járult hozzá ehhez: az Y generáció vagy a Millennials, vagyis az 1980-as évek eleje és az 1990-es évek vége között született generáció lesz a bútorvásárlás legfontosabb célcsoportja, egyre több otthoni irodai (homeoffice) dolgozó és a technológia fejlődése ez segít előre látni a bútorokat minden változatban és konfigurációban. Ha további információt szeretne kapni a bútorok új trendjeiről, valamint azokról az információkról és eszközökről, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy versenyképes és sikeres maradjon a gyorsan változó piacon, töltse le , az "Útmutató bútorcégek részére az eladás növeléséhez" című e-könyvünket. Forrás: moebelmarkt.de
|
| |||||||
|