FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken. Beszámolók, riportok, sajtószemle, ...
FELIRATKOZÁS FATÁJ-Online hírlevélre.
Kérem jelezze szakterületét, cégét, annak kapcsolóit.
Hivatkozás:
Ha felhasználja bármely cikket a FATÁJ-ból, hivatkozzon rá annak kapcsolójával is.
A Magyar Termék Nagydíj pályázatok 2009. évi eredményhirdetését és díjátadását szeptember 2-án tartották a Parlamentben.
A Magyar Termék Nagydíj Pályázat a minőségtudatos szemlélet elterjesztését tűzte ki legfőbb feladataként, mellyel a tudatos fogyasztói magatartás kialakulását is segíti. A civil kezdeményezésű pályázat célja, hogy emblémájával ellátott termékek és szolgáltatások fejezzék ki az előírt és önként vállalt gyártói, forgalmazói garanciákat a fogyasztók és felhasználók előtt!
A globális gazdasági válságból a kivezető út két fontos alternatívája az innováció és az aktív minőségpolitika alkalmazása. A gazdasági szervezetek kezdeményezései és a minőséggel kapcsolatos kormányzati intézkedések célja, hogy Magyarország lakói az Európai Unió teljes jogú polgárai legyenek a lehetőségek és az életminőség szempontjából is. Egy olyan jövő mellett köteleztük el magunkat, melyben a versenyképesség fő hajtóereje a tudás, az innováció, a minőség.
Együttesen kell tenni azért, hogy a megbízható kiemelkedő minőségű termék és szolgáltatás győzzön az értéktelenség felett hirdetik a kiírók mellett a pályázat szakmai támogatói: a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium, az Önkormányzati Minisztérium, a Szociális és Munkaügyi Minisztérium és a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium.
A Magyar Termék Nagydíj Pályázattal - a gazdaságélénkítés alternatív programjaként - a lehetőségét kívánjuk megteremteni, hogy a felhasználók (fogyasztók) ne csak a reklámok alapján, hanem egy objektív követelmény rendszer minősítése szerint válasszanak a kínálatból.
A Magyar Termék Nagydíj nem csak a terméket, a szolgáltatást, hanem a gyártót, szolgáltatót illetve forgalmazót is minősíti, erősítve pozitív fogyasztói megítélésüket. Elnyerése fontos a gazdasági élet azon szereplőinek akik jó minőségű, tartós termékekkel, szolgáltatásokkal foglalkoznak és az erős piaci versenyben növelni kívánják a termékeik, szolgáltatásaik iránti bizalmat.
A Magyar Termék Nagydíj a színvonal elismerése, kiváló reklámhordozó, hiszen feltüntetésével dokumentálni lehet az átlagosból kiemelkedő terméket, szolgáltatást.
Ebben az évben 41 pályázat 37 nagydíjat kapott, mert nyolc pályázat négy összevont kitüntetést érdemelt.
2009 Magyar Termék Nagydíjat kapták (szakterületünkhöz kapcsolódóak)