|
|||||||||
FATÁJ archívum:
FATÁJ-online
|
2020-07-02
Július 1-től Nébo segíti a Nébih ügyfélszolgálati munkáját
A Nébih 2020. július 1-jén új alkalmazást vezetett be az ügyfelek kiszolgálására. A Nébo nevet viselő chatbot a hét minden napján, éjjel-nappal várja a Messenger felületen érkező kérdéseket, bejelentéseket. Nébo ugyan robot, de rendelkezik csak rá jellemző személyiségjegyekkel: udvarias, jó humorú, intelligens, és napról napra egyre többet tud az élelmiszerlánc-biztonságról. Türelmes és segítőkész. Kedvenc színe a "Nébih-zöld", és minden érdekli, ami a Nébih profiljába tartozik a termőföldtől az asztalig. Sosem szomorú, sosem ideges és egy-egy gombnyomással felvidítható.
A chatbot valójában valós idejű, csevegő alkalmazás, amely pl. a Messenger platformon működik. Alapja mesterséges intelligencia, ami az ügyféligényeknek megfelelően tanítható, így az idő előrehaladtával egyre pontosabb válaszokat ad. Olyan fejlett szoftver, amely interaktívan kommunikál a felhasználóval, és korlátlan számú beszélgetést képes egyszerre kezelni. A bottal tehát chat felületen keresztül tudunk elsősorban szöveges alapú párbeszédet folytatni. A Nébih chatbot segítségével megvalósul a 24 órás ügyfélszolgálati elérhetőség, a vásárlóknak pedig nem kell mobil applikációt letölteniük, hiszen a megszokott csevegő alkalmazáson keresztül kapcsolatba tudnak lépni Néboval, a hivatal virtuális képviselőjével.
Forrás: Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal Kiegészítés:
Az erdészeti ügyek döntő többsége átkerült az NFK-hoz, az EUTR téma maradt a NÉBIH-nél. Tűzifa és más "fás" EUTR témákban tehát használható lesz a NEBO chatbot. Kíváncsi vagyok, mik lesznek a tapasztalatok. Mivel az alkalmazás beszélgető bot ( :-) ), a bot meg többnyire fából van, lehet, hogy fa ügyekben is segítőkész, stb. lesz ez. Minél több EUTR kérdést kap, annál inkább megtanulja majd a helyes válaszokat a ro-bot.
|
| |||||||
|