Novemberben osztották ki a Superbrands díjat, amit immár hatodik alkalommal nyert el a JYSK és került be ismét a legkiválóbb fogyasztói márkák közé.
Idén huszadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A Superbrands a széles nagyközönség által is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, amely a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazza.
A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrés után a 40 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. Ez az elismerés irányt mutat a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát nyújt a hazai márkáknak a sikeres márkaépítéshez.
A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a brand számára, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság elismert szakemberekből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, a díjra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
„Nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy immár hatodik alkalommal nyertük el a Superbrands díjat. Ez az elismerés megerősíti, hogy a JYSK-nél elkötelezettek vagyunk a minőség, a megbízhatóság és a vásárlóink igényeinek folyamatos kiszolgálása iránt. A díj nemcsak az eddigi munkánkat igazolja vissza, hanem motivációt is ad ahhoz, hogy a jövőben is a legmagasabb színvonalat képviseljük.” – mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Country Directora.
forrás: JyskNewsRoom