Daniel Griehl
Az egyedi méretregyártott konyhai munkalap- és hátfalgyártás területén piacvezető Lechner a 2020-as évben egy kiemelkedő vállalati fejlődést tudhat maga mögött: "Történelmünk eddigi egyik legmagasabb megrendelési állományát teljesítettük", mondja Daniel Griehl a D. Lechner GmbH értékesítési és marketing vezetője. "Már az első negyedévben, tehát még a Corona vírus megjelenése előtt 15%-os növekedést tudtunk elérni a belföldi, német piacon az előző év ugyanezen időszakához képest. Ez a fejlődés tovább folytatódott, így összességében kétszámjegyű növekedést értünk el és a végső eredménnyel elégedettek lehetünk."
A cég a nyereségességén jelentősen tudott javítani a 2019-es évhez képest és ez még jobban megerősítette a Lechnert abban, hogy a vállalatirányítási folyamatok megváltoztatása is elősegítette a hatékonyságot és a profitabilitást.’ 2020-ban fontos finomításokat hajtottak végre a hosszútávú eredményesség érdekében a külföldi piacokon is: többek között a svédországi leányvállalnál olyan üzleti folyamatokat sikerült lezárni, melyekkel 2022 év végéig az árbevétel előreláthatólag 70%-os növekedést tud realizálni.
Fókuszban a növekedés erősítése
‘A 2019-ben megkezdett vállalatirányítási folyamatokban eszközölt változtatások eredményeit már 2020-ban látni lehetett’ említi Daniel Griehl. ‘A minőségi és teljesíménybeli fejlődés érthető.’
Daniel Griehl az okokat a stratégiára való fókuszálásban és a vállalat ügyfélközpontúságában látja: egyszerű tervezés, az árlista átalakítása a négyzetméteralapú számításra, vonzó termékportfólió – és természetesen kiemelt fókusz a kereskedelmi partnerekre – mindezek teszik a Lechnert kiemelkedő és megbízható partnerré. A vállalat a továbbiakban is ezen az úton halad tovább: ‘A következő három évre vonatkozóan komoly célokat tűztünk ki magunk elé, melyhez stratégiai partnert keresünk. Mert, mint felelősségteljes vállalat és megbízható munkaadó a konyhai munkalap- és hátfalgyártás területén elért piaci pozíciónkat tovább szeretnénk erősíteni, amihez hozzátartozik az is, hogy az új digitális korszaknak elébe kell menni és folyamatainkat ezzel összhangba kell helyezni.’
2021: még több szolgáltatás és prémium termék
További fejlesztéseink közé tartozik a weboldal megújulása 2021. első negyedévében.
A Lechner az új weboldallal egy olyan digitális felületet hoz létre, amelyen a jövőben példaképp a B2B partnereknek különlegességet kínál.
Kiegészítésképp a németországi bemutatóterem is átalakul, amelyben helyet kap többek között a digitalizált 3D-s dekorválaszték, így mind az ‘élő’, mind a digitális alapanyag és termékprezentáció elérhetővé válik.
A Lechner egy családi vállalkozás, ahol a fókuszban az ügyfelek napi munkájának egyszerűsítése áll. A termékbemutatás széles lehetőségei mellett, az ügyfélkezeléssel kapcsolatos folyamatok is digitalizálásra kerülnek – a mottónkat szem előtt tartva, miszerint ‘az ügyfélbarát Lechnertől rendelni’. ‘A kereskedelemmel kapcsolatban, minden törekvésünket egy célra összpontosítjuk: a digitalizálási és optimalizálási folyamatok segítségével az együttműködést a Lechnerrel olyan egyszerű és könnyeddé tenni, hogy parnereink teljes mértékben a konyhaértékesítésre tudjanak koncentrálni. Ez dióhéjban a fő célkitűzésünk’, tudhatjuk meg Daniel Griehltől.
A prémium termékek optimalizálása a munkalapokat és hátfalakat a dizájn középpontjába helyezik a konyhán belül. A 2021-es év egyik fénypontja az üveg mint a munkalapok ‘titkos bajnoka’ és a már korábban bevezetett, de az idei évben 11 színnel kibővített Dekton by Lechner kollekció. Az új ultrakompakt munkapult felületek a Cosentinotól – ugyanúgy, mint az üveg – kiemelkedő tulajdonságokkal rendelkeznek és ezzel együtt a konyhában a design megkoronázását is jelentik.
‘Ezek a tulajdonságok jelentősen megnövelték az érdeklődést a Dekton iránt, így erre fokozott figyelmet fordítunk a jövőben is’, árulta el Daniel Griehl. ‘Természetesen további termékfejlesztések is tervben vannak. Előzetesen annyit elárulhatok, az év folyamán további új, friss trendeket mutatunk be, mint például az attraktív, egyedi dekorfelületek.’
A Lechner vállalatról:
A nemzetközi téren terejeszkedő Lechner AG a méretre gyártott konyhai munkalapok és – hátfalak piacvezetője a prémium szegmensben Európában. A tradicionális családi vállalkozást, melynek központja napjainkban Rothenburg ob der Tauberban található, 1974-ben Doris és Günter Lechner Forstinningben alapította.
A vállalat jelenleg három telephellyel rendelkezik Németországban, Magyarországon és Svédországban. A teljeskörű szolgáltatás lefedi többek között a helyszíni mérést és szerelést.
Összehangolt szolgáltatásaink a legmagasabb színvonalon támogatják kereskedőinket és végfelhasználóinkat egyaránt.
Változatos anyagok, minőség, innováció melyek fémjelzik termékeinket. A konyhai munkalapok és – hátfalak széles dekorválasztékban kerülnek gyártásra üveg, kerámia, természeteskő, kvarckő, tömörfa, kompozit, laminált és akril anyagokból. A széles termékportfólió kiegészül továbbá egyedi mosogató beépítéssel és különböző tartozékok kínálatával.
Forrás: Lechner Hungary Kft.