FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

Lechner felülmúlja céljait


Daniel Griehl

Az egyedi méretregyártott konyhai munkalap- és hátfalgyártás területén piacvezető Lechner a 2020-as évben egy kiemelkedő vállalati fejlődést tudhat maga mögött: "Történelmünk eddigi egyik legmagasabb megrendelési állományát teljesítettük", mondja Daniel Griehl a D. Lechner GmbH értékesítési és marketing vezetője. "Már az első negyedévben, tehát még a Corona vírus megjelenése előtt 15%-os növekedést tudtunk elérni a belföldi, német piacon az előző év ugyanezen időszakához képest. Ez a fejlődés tovább folytatódott, így összességében kétszámjegyű növekedést értünk el és a végső eredménnyel elégedettek lehetünk."

A cég a nyereségességén jelentősen tudott javítani a 2019-es évhez képest és ez még jobban megerősítette a Lechnert abban, hogy a vállalatirányítási folyamatok megváltoztatása is elősegítette a hatékonyságot és a profitabilitást.’ 2020-ban fontos finomításokat hajtottak végre a hosszútávú eredményesség érdekében a külföldi piacokon is: többek között a svédországi leányvállalnál olyan üzleti folyamatokat sikerült lezárni, melyekkel 2022 év végéig az árbevétel előreláthatólag 70%-os növekedést tud realizálni.

 

Fókuszban a növekedés erősítése

 

‘A 2019-ben megkezdett vállalatirányítási folyamatokban eszközölt változtatások eredményeit már 2020-ban látni lehetett’ említi Daniel Griehl. ‘A minőségi és teljesíménybeli fejlődés érthető.’

Daniel Griehl az okokat a stratégiára való fókuszálásban és a vállalat ügyfélközpontúságában látja: egyszerű tervezés, az árlista átalakítása a négyzetméteralapú számításra, vonzó termékportfólió – és természetesen kiemelt fókusz a kereskedelmi partnerekre – mindezek teszik a Lechnert kiemelkedő és megbízható partnerré. A vállalat a továbbiakban is ezen az úton halad tovább: ‘A következő három évre vonatkozóan komoly célokat tűztünk ki magunk elé, melyhez stratégiai partnert keresünk. Mert, mint felelősségteljes vállalat és megbízható munkaadó a konyhai munkalap- és hátfalgyártás területén elért piaci pozíciónkat tovább szeretnénk erősíteni, amihez hozzátartozik az is, hogy az új digitális korszaknak elébe kell menni és folyamatainkat ezzel összhangba kell helyezni.’

2021: még több szolgáltatás és prémium termék

 

További fejlesztéseink közé tartozik a weboldal megújulása 2021. első negyedévében.

A Lechner az új weboldallal egy olyan digitális felületet hoz létre, amelyen a jövőben példaképp a B2B partnereknek különlegességet kínál.

Kiegészítésképp a németországi bemutatóterem is átalakul, amelyben helyet kap többek között a digitalizált 3D-s dekorválaszték, így mind az ‘élő’, mind a digitális alapanyag és termékprezentáció elérhetővé válik.

A Lechner egy családi vállalkozás, ahol a fókuszban az ügyfelek napi munkájának egyszerűsítése áll. A termékbemutatás széles lehetőségei mellett, az ügyfélkezeléssel kapcsolatos folyamatok is digitalizálásra kerülnek – a mottónkat szem előtt tartva, miszerint ‘az ügyfélbarát Lechnertől rendelni’. ‘A kereskedelemmel kapcsolatban, minden törekvésünket egy célra összpontosítjuk: a digitalizálási és optimalizálási folyamatok segítségével az együttműködést a Lechnerrel olyan egyszerű és könnyeddé tenni, hogy parnereink teljes mértékben a konyhaértékesítésre tudjanak koncentrálni. Ez dióhéjban a fő célkitűzésünk’, tudhatjuk meg Daniel Griehltől.

A prémium termékek optimalizálása a munkalapokat és hátfalakat a dizájn középpontjába helyezik a konyhán belül. A 2021-es év egyik fénypontja az üveg mint a munkalapok ‘titkos bajnoka’ és a már korábban bevezetett, de az idei évben 11 színnel kibővített Dekton by Lechner kollekció. Az új ultrakompakt munkapult felületek a Cosentinotól – ugyanúgy, mint az üveg – kiemelkedő tulajdonságokkal rendelkeznek és ezzel együtt a konyhában a design megkoronázását is jelentik.

‘Ezek a tulajdonságok jelentősen megnövelték az érdeklődést a Dekton iránt, így erre fokozott figyelmet fordítunk a jövőben is’, árulta el Daniel Griehl. ‘Természetesen további termékfejlesztések is tervben vannak. Előzetesen annyit elárulhatok, az év folyamán további új, friss trendeket mutatunk be, mint például az attraktív, egyedi dekorfelületek.’

A Lechner vállalatról:

 

A nemzetközi téren terejeszkedő Lechner AG a méretre gyártott konyhai munkalapok és – hátfalak piacvezetője a prémium szegmensben Európában. A tradicionális családi vállalkozást, melynek központja napjainkban Rothenburg ob der Tauberban található, 1974-ben Doris és Günter Lechner Forstinningben alapította.

A vállalat jelenleg három telephellyel rendelkezik Németországban, Magyarországon és Svédországban. A teljeskörű szolgáltatás lefedi többek között a helyszíni mérést és szerelést.

Összehangolt szolgáltatásaink a legmagasabb színvonalon támogatják kereskedőinket és végfelhasználóinkat egyaránt.

Változatos anyagok, minőség, innováció melyek fémjelzik termékeinket. A konyhai munkalapok és – hátfalak széles dekorválasztékban kerülnek gyártásra üveg, kerámia, természeteskő, kvarckő, tömörfa, kompozit, laminált és akril anyagokból. A széles termékportfólió kiegészül továbbá egyedi mosogató beépítéssel és különböző tartozékok kínálatával.

Forrás: Lechner Hungary Kft.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Előző cikk

Fa ültetése Budapesten - költségek

Következő cikk

A japáncédrus (sugi) speciális művelése az asztalfa (daisugi)



Stihl
(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések
Tovább

Durva közúti baleset

Egy erdészeti traktor karambolozott egy személyautóval Vas vármegyében, április 4-én. A katasztrófavédelem tájékoztatása szerint a szentgotthárdi karambolt követően…