A wels-i székhelyű XXXLutz csoport részesedést szerez a moebel.de Einrichten & Wohnen AG-ban a ProSiebenSat.1 leányvállalatától, a NuCom csoporttól.
“A befektető kilépésével a befektetés lehetősége az XXXLutz-csoport számára nyílt meg. Ezzel a beruházással semmilyen operatív tevékenységet nem veszünk át a mi oldalunkról. A meglévő vezetőség Arne Stock vezérigazgató vezetésével a semleges platformot az eddigiek szerint működteti tovább, és a következő években tovább nemzetköziesíti azt” – mondta Thomas Saliger, az XXXLutz csoport szóvivője.
A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vételárat nem hozzák nyilvánosságra.
Az elmúlt években a moebel.de a bútorok, lakberendezés és lakberendezés vezető német nyelvű szakosodott keresőmotorjává fejlődött, és már megkezdte platformjainak nemzetközivé tételét Franciaországban és Hollandiában.
Arne Stock, a moebel.de vezérigazgatója a következőket mondja ezekről a stratégiai lehetőségekről: “A befektetés lehetővé teszi számunkra, hogy még gyorsabban folytassuk sikertörténetünket Európában. A moebel.de és a meubles.fr, valamint a meubelo.nl mellett mostantól más vertikális keresőmotorok is következnek az európai piacon. Ezért nagyon örülök, hogy a meglévő csapatunk fogja alakítani a növekedést a következő években. Annak érdekében, hogy megvalósíthassuk a bútoripar digitalizálására vonatkozó elképzelésünket, és minden beszállító számára további szolgáltatásokat nyújthassunk, új tehetségeket keresünk, akik velünk együtt akarnak ezen az úton haladni.”
A moebel.de közel 20 évvel ezelőtti indulása óta azt az elképzelést követi, hogy minden végfelhasználó megfelelően tudja magát berendezni, és hogy az algoritmus a megfelelő szállítóhoz irányítja a felhasználót – akár online, akár offline. Ezért van az, hogy ma már több mint 300 online üzlet több mint 3 millió termékkel és több mint 200 helyi kiskereskedő gyűlik össze egy olyan platformon, amely évről évre több mint 50 millió látogatót hoz el a vásárlói úton a kívánt bútorokhoz.
Forrás: moebelmarkt.de