FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

Jysk Store Concept 3.0 – kész!

A JYSK hároméves, az üzletek modernizálására vonatkozó projektjét mostanra befejezte. Összesen 4,7 milliárd DKK-ba került (1 DKK = kb. 54,60 forint). Az eredménye a hívogatóbb üzletek, amit a vásárlók örömmel fogadtak.

Az új világítás, az új berendezések és a visszafogott színek felváltották a korábbi belső kialakítást – csak hogy néhány fontos elemet említsünk a JYSK legújabb üzletdesignjából, amely mára az egész világot elérte.

Világos, fahatású padlók váltották fel a kék szőnyegeket, és inspiráló szobaberendezések jelentek meg. Új világítás, új lámpatestek és visszafogott színek váltották fel a régebbi belsőépítészeti kialakítást, hogy csak néhány fontos elemét említsük a JYSK legújabb üzletdesign-nak, amely mostanra az egész világot elérte.

2016-ban a dániai Horsensben tesztelték a JYSK új üzletkoncepciójának prototípusát. Ez volt az úgynevezett Store Concept 3.0 kezdete a JYSK-ben, amely 2021-ben olyan nagyszerű eredményeket mutatott, hogy a bevezetés felgyorsítása mellett döntöttek. A JYSK azt a célt tűzte ki, hogy a következő három éven belül minden megfelelő méretű és elhelyezkedésű JYSK üzletet átalakítanak.

Most, három évvel később a bevezetés nagy sikert aratott. A több ezer üzlet átépítésének ütemtervét sikerült tartani, annak ellenére, hogy a COVID-19 után a készletek hosszabb szállítási ideje és a nyersanyagok áremelkedése globális kihívások elé állította a vállalatot.

“Az új koncepciónk óriási mértékben javította a vásárlási élményt, és a kínálatunk fejlesztésével együtt úgy gondoljuk, hogy hatalmas lépést tettünk előre a márka és a minőség megítélése terén. Ez több fiatalabb vásárlóban és jobb vásárlói visszajelzésekben is megmutatkozik” – mondta Carsten Nørgreen Weinkouff, a kiskereskedelem-fejlesztés, ügyfélszolgálat és B2B ügyvezető alelnöke.


Egy hatalmas projekt

A három év alatt több mint 2000 üzletben végezték el a felújítást. Ez azt jelenti, hogy átlagosan naponta több mint egy üzletet építettek át, ami 4,7 milliárd DKK értékű beruházást jelentett.

„Ahhoz, hogy továbbra is vonzóak maradjunk vásárlóink számára, be kell fektetnünk üzleteinkbe. Figyelembe véve az elmúlt pénzügyi évek folyamatos bevétel-növekedését és stabil eredményeinket, bátran kijelenthetem, hogy a befektetés megérte ” – mondja Carsten Nørgreen Weinkouff.

Minden olyan helyszínen, ahol erre lehetőség volt, az üzletek átalakítása mostanra befejeződött. Csak néhány régebbi üzlet áll még, ahol az átalakítás a meglévő bérleti szerződés miatt nem volt lehetséges.


“Mindig mérlegelnünk kell, hogy jó üzleti érv-e egy áruház átalakítása vagy sem.
Majdnem minden üzletünket béreljük, és itt meg kell várnunk a szerződés lejártát, ha a jelenlegi helyszín nem ideális az átalakításhoz, mint ahogyan egy bezárásra váró áruházat sem érdemes átépíteni” – magyarázza Carsten Nørgreen Weinkouff.

Store Concept 4.0?

A kérdés most az, hogy a Store Concept 4.0 mikor lesz készen a startra, de Carsten Nørgreen Weinkouff szerint a jövőbeni változtatások a jelenlegi üzletkoncepció alapján fognak történni.

“Nem valószínű, hogy egy ilyen nagyszabású koncepcióváltást azonnal újra végrehajtunk. Most nagyon jó alapokon állunk a jövőre nézve, és inkább az üzletek különböző területeinek konkrét kiigazításairól lesz szó, ahol valami pluszt tudunk hozzáadni az üzletélményhez” – mondja.

Tények: Store Concept 3.0

  • Az új koncepciót 2018-ban mutatták be először, és már a kezdetektől fogva pozitív fogadtatásra talált mind a vásárlók, mind a dolgozók részéről.
  • A világos, fa hatású padló, az új világítás, az új berendezési tárgyak és a visszafogott színek felváltották a szőnyegpadlót és a régebbi berendezési tárgyakat, hogy csak néhány kulcsfontosságú részét említsük az új üzletdizájnnak.
  • Az üzlet minden részletét úgy tervezték és építették meg, hogy a termékválasztékot a lehető legjobban mutassa be.

A JYSK egy skandináv gyökerű nemzetközi lakberendezési kiskereskedelmi áruházlánc, amely megkönnyíti a lakások és kertek minden helyiségének berendezését.

A JYSK több mint 3400 áruháza és webshopja 48 országban nagyszerű ajánlatokkal és hozzáértő kiszolgálással várja vásárlóit bármely felületén.

A 48 országban található több mint 3400 áruházzal és webáruházzal a JYSK mindig nagyszerű kínálattal és hozzáértő kiszolgálással várja vásárlóit, függetlenül attól, hogy az ügyfelek milyen platformon szeretnének vásárolni.

Az alapító Lars Larsen 1979-ben nyitotta meg első üzletét Dániában. A JYSK ma már 31.000 munkatársat foglalkoztat.

A JYSK a családi tulajdonban lévő Lars Larsen Group része, amelynek teljes forgalma a 2022/23-as pénzügyi évben 45 milliárd DKK volt. A JYSK forgalma a 2023/24-es pénzügyi évben 41,4 milliárd DKK volt.

forrás: JyskNewsRoom

Előző cikk

Bútoripari lejtmenet

Következő cikk

Bontásra vár a Várhegyi kilátó




(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések
Exit mobile version