FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

Faanyagmarketing Nagy-Britanniában

Nagy-Britannia: Az MKM Building Supplies (MKM) összefogott régóta együttműködő beszállítójával, a James Jones & Sons céggel, hogy egy egész Egyesült Királyságra kiterjedő kampányt indítson a szigetországi termesztésű fából készült C16 építő faanyagok használatának népszerűsítésére.

Az MKM évente több mint 150 000 tonna fát szállít kereskedőknek, fejlesztőknek és a nagyközönségnek az Egyesült Királyságban – ez több mint 12 000 emeletes busz súlyának felel meg.

Az Egyesült Királyság három legnagyobb fűrészüzeme új kezdeményezést indított a brit faanyag felhasználásának népszerűsítésére. A BSW Timber, a James Jones and Sons és a Glennon Brothers úgynevezett brit elsőként összefogtak egy mérföldkőnek számító együttműködés keretében, hogy ösztönözzék a hazai termesztésű és gyártású faanyag felhasználását az importált alternatívák helyett.

A „Great British Timber” kampány a C16 szilárdságára, értékére és fenntarthatóságára helyezi a hangsúlyt, eloszlatva a tévhiteket és a fiókok csapatainak és az ügyfeleknek a tájékozott döntéshozatalhoz szükséges ismereteket átadva.

Az MKM 135 fiókból álló hálózatában a fiókokban zajló oktatás, a személyzet képzése, a digitális tartalom és a promóciós tevékenységek mellett ősszel egy roadshow is bejárja az MKM 20 legfontosabb helyszínét, ahol az ügyfelek többet megtudhatnak a C16-ról és interaktív tevékenységeken vehetnek részt.

James Jones drop-in képzéseket tart a fiókok csapatainak, amelyek lehetőséget nyújtanak a készségek fejlesztésére és a legfrissebb információk megismerésére. A képzések olyan területeket fednek le, mint az átalakítási és fesztávolsági táblázatok, a tárolás legjobb gyakorlata és az ügyfelek tájékoztatása, és céljuk a csapatok meglévő ismereteinek erősítése és a C16-ról való beszélgetés során a magabiztosság biztosítása.

Gareth Nicholls, az MKM faipari ágazatának vezetője elmondta: „Az MKM-nél mindannyian azt tesszük, ami helyes – ügyfeleink és a kereskedelem számára. Ez a fókusz azt jelenti, hogy elkerüljük a zavaró tényezőket, és világos, gyakorlati információkat adunk az embereknek a C16-ról, hogy a munkához megfelelő fát válasszák. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy mi is hozzájáruljunk a brit termesztésű faanyagok támogatásához – nem csak beszélünk róla, hanem a fiókjainknak is megadjuk az eszközöket, hogy ezeket a beszélgetéseket lefolytathassák az ügyfelekkel. James Jones egy partner, akivel már közel 30 éve dolgozunk együtt – büszkék vagyunk arra, hogy rávilágíthatunk a brit faanyagok előnyeire.”

Hagyományosan azt feltételezték, hogy az importált C24 faanyag mindig az erősebb vagy alkalmasabb választás. A legtöbb projektben – a tetőtér-bővítéstől és a padlógerendáktól a falakig, teraszokig, kerítésekig és kerti építményekig – a C16 ugyanolyan jól teljesít.

Emma Loftus, a James Jones & Sons munkatársa hozzátette: „Túl gyakran a C24-et határozzák meg alapértelmezésként, pedig a C16 alkalmas a legtöbb mindennapi projektre. A C16 választásával a szakemberek és a háztulajdonosok támogathatják a brit erdőgazdálkodást, megvédhetik a munkahelyeket és csökkenthetik a fa szállítási távolságát. Teljesen fenntartható megközelítésünk azt is jelenti, hogy az ügyfelek tudják, hogy a legjobb választást hozzák, amely a legtöbbet hozza ki minden fából. Ez egy remek kampány az MKM-mel, egy kereskedővel, aki elszántan teszi a dolgát a brit faiparért. Alig várjuk, hogy útra keljünk, beszélgetéseket folytassunk, amelyek tájékoztatják az ágazat szereplőit, vagy akár megváltoztatják a C16-ról kialakult képet. Biztosítjuk, hogy az MKM továbbra is a legismertebb partner maradjon ügyfelei számára.”

Az összes James Jones által szállított C16 faanyag az Egyesült Királyságban termesztett, és a gyártási folyamat biztosítja, hogy a fa minden egyes része felhasználásra kerüljön – legyen szó építési faanyagról, műszaki faipari termékekről, OSB-ről vagy akár állati alomról. A brit erdőgazdálkodási ipar 3 milliárd fonttal járul hozzá a gazdasághoz, és több mint 34 000 munkahelyet biztosít.

A kampány kapcsolódik az iparág szélesebb körű erőfeszítéseihez is, amelyek célja a brit termesztésű fa népszerűsítése, és amelyben James Jones más vezető brit beszállítókkal és kereskedelmi szervezetekkel együttműködik. Az iparág együttesen növeli az építészek és a tervezők tudatosságát, és kiemeli a brit fa választásának előnyeit.

forrás: TimberDevelopmentUK

Előző cikk

Városi erdők, közös ügyünk

Következő cikk

Erdő és víz – a klímaváltozás árnyékában



Stihl
(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések