FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

ADA bútor hazánkban erősít

Bejelentette bővítési szándékát a magyar piacon az ADA Möbelwerke Európa. Az ausztriai, kelet-stájerországi székhelyű cég külföldön már vezető szerepet tölt be a kárpitozott bútor, ágy, matrac és ágyrács gyártásában.

Az ADA a magyarországi piacra való hangsúlyosabb belépést a bútoripar erősítése iránt érzett elhivatottságából teszi. Ötvözi a hagyományos kézművességet a modern dizájnnal, az intelligens funkciókkal és az egyedi igényekre alakított darabokkal – olvasható a vállalat közleményében. Immár három testvérgyára van az országban – az első Ausztrián kívüli gyár Körmenden, amelyet 1992-ben alapítottak, a következőt Nován 2002-ben, majd 2015-ben Zalaegerszegen. 
Az ADA jelenleg Magyarországon 2500 alkalmazottat foglalkoztat.

(FATÁJ kiegészítés: A cégcsoporthoz tartozó magyar bejegyzésű vállalkozások jelenleg 1242 főt alkalmaznak: Ada Hungária Kft, Ada Nova Kft, Symphonic Trading Kft. Feltételezzük, hogy a különbséget az osztrák cég alkalmazásában állók és a kölcsönzött munkaerő adja.)

Margot Wisiak, a vállalat marketing vezérigazgató-helyettese elmondta: „Nagyon örülök, hogy megkezdhetjük magyarországi tevékenységünket. Egyedülálló bútorpiaci megközelítésünk megfelelt az iparág igényeinek. Ahogy növekedünk, továbbra is fejlesztjük magyarországi gyárainkat, és nemcsak megőrizzük termékeink kiváló minőségét, hanem tovább erősítjük értékeinket.”

Margot Wisiak

Az ADA kizárólag gondosan kiválasztott anyagokkal dolgozik és készít igényes kanapékat, ágyakat, matracokat és ágyrácsokat, valamint számos finom gyártású termékcsaládot, mint például az ADA trendline – olvasható a vállalat közleményében.


2021. november 5.
A PR-Agent Communications nyerte el az osztrák bútorgyártó cég, az ADA 2021. júliusban meghirdetett PR tenderét.

Modern dizájn, prémium minőség és a helyi gyártás együttesen alkotja az időtlenül szép klasszikusokat, amitől az ADA kimagaslik a bútorgyártásban. Az ADA több mint 60 éve a legmagasabb szintű életminőséget képviseli. A gyártási minőség, precíz munka, kreativitás, dizájn és technológia, valamint a legkiválóbb anyagokkal való munkavégzés teszi az ADA-t különlegessé.

Az ügynökség feladatai között szerepel az ADA teljes magyarországi 2022-es marketing és PR stratégiájának kiépítése, illetve az online értékesítés bevezetésében való szoros PR együttműködés. A klasszikus és digitális megoldások mellett a PR-Agent Communications csapata számos formabontó ötlettel és egyszerű, átlátható ügykezeléssel igyekszik támogatni az ADA célkitűzéseinek sikeres megvalósítását, a COVID-19 járvány miatt kialakult kiszámíthatatlan piaci helyzetben is.

Az ADA több magyarországi ügynökséggel tárgyalt; végül a PR-Agent Communications-t választotta a cég nemzetközi megközelítése és a márka iránti közvetlen szeretete miatt. Több esetben is bizonyították szakértelmüket, és az elkötelezett és szenvedélyes csapat teljes mértékben meggyőzte az ADA-t.

A PR-Agent Communications közel két évtizeddel ezelőtt klasszikus PR ügynökségként kezdte munkáját, amely mára már stratégiai fókuszú megközelítéssel, valamint a digitális PR és kommunikáció teljes eszköztárával segíti ügyfeleit, üzleti céljaik elérésében.

„Magyarország nagyon fontos piaca az ADA-nak, nem csak három fő gyártóhelyünknek ad otthont Körmenden, Nován és Zalaegerszegen, hanem jelentős potenciált rejt magában a főként a Magyarországon gyártott márka, az ADA trendline miatt. Munkaadóink a sikerünk kulcstényezői, az erős márka hozzásegít bennünket a régiók iránti elkötelezettség és bizalom kialakításához. Az ADA trendline márkánkkal úgy gondoljuk, hogy relevánsak vagyunk a magyar fogyasztók számára. Bízunk benne, hogy a PR-Agent Communications-szel közösen erős márkaismertséget építhetünk ki Magyarországon” – mondta el Wisiak Margot az ADA ausztriai marketing osztály vezetője.

“Az ADA nemzetközi márkastratégiája és annak értékei közel állnak hozzánk. Így teljes erőbedobással vetette bele magát a csapat a feladatokba, amikor a tenderfeladatokban a fenntartható és elkötelezett, a német nyelvű piacokon évtizedekre visszatekintő márka magyar piaci sajátosságainak megfelelő kreatív és digitális megoldásokat kellett létrehoznunk. Elsődleges célunk, hogy a stratégia megalkotásától, a megfelelő csatornák kiválasztásán keresztül, minőségi tartalomgyártással és folyamatos optimalizálással támogassuk az ADA márka piaci bevezetését” – foglalta össze Soós Eszter, a PR-Agent Communications ügyvezetője az eddig elért eredményeket.

forrás: napi.hu, DigitalHungary

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Előző cikk

Karácsonyi fenyőfa-piac

Következő cikk

Compusoft+2020 egyesülés




(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések
Exit mobile version