FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

Vérteserdő újabb Superbrands díja

Idén tizenötödik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, márkánkat, a Vérteserdőt – mint brand – érdemesnek találta a Business Superbrands 2022 védjegy viselésére immáron harmadik alkalommal 2020 és 2021 után.

A marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek 27 évvel ezelőtt indították útjára a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A BISNODE adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk. Ezzel a VÉRTESERDŐ Zrt. olyan elitkör tagja, melyben – a teljesség igénye nélkül – a legnagyobb hazai és nemzetközi márkák, mint az AUDI, a MOL, B.BRAUN, a BENU, a CIB, az ERSTE, a DANONE, a DHL, az EGIS, a GENERALI vagy épp a HANKOOK is szerepel.

A Superbrandsről bővebben ITT

forrás: Vérteserdő Zrt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Előző cikk

Forest Expert - pályázati lehetőség

Következő cikk

Superbrands 2022



Stihl
(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések
Tovább

Erdők vízpótlása

Fennmaradásuk érdekében szükséges az erdők ökológiai vízpótlása! Elkezdődött az igények felmérése, szeptembertől pedig érdemi lépések várhatók! Igénybejelentés augusztus…
Tovább

Békás-szorosi gát veszélyben

Rendkívüli helyzet alakult ki a Békás-szorosi víztározónál, ahol a hegyvidéki áradások következtében tonnaszámra érkeztek uszadékfák, amelyek gyakorlatilag beborították…