FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

Vérteserdő újabb Superbrands díja

Idén tizenötödik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, márkánkat, a Vérteserdőt – mint brand – érdemesnek találta a Business Superbrands 2022 védjegy viselésére immáron harmadik alkalommal 2020 és 2021 után.

A marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek 27 évvel ezelőtt indították útjára a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A BISNODE adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk. Ezzel a VÉRTESERDŐ Zrt. olyan elitkör tagja, melyben – a teljesség igénye nélkül – a legnagyobb hazai és nemzetközi márkák, mint az AUDI, a MOL, B.BRAUN, a BENU, a CIB, az ERSTE, a DANONE, a DHL, az EGIS, a GENERALI vagy épp a HANKOOK is szerepel.

A Superbrandsről bővebben ITT

forrás: Vérteserdő Zrt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Előző cikk

Forest Expert - pályázati lehetőség

Következő cikk

Superbrands 2022



Stihl
(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések