A szlovén Vladimir Wravor által alapított cég alapvetően vízszintes rönkhasító széleslapú szalagfűrészeket gyárt, de mára a teljes rönkfeldolgozás palettáját lefedi berendezéseivel. Termékeit a kis-és középüzemektől a nagy termelési kapacitású üzemekig ajánlja ügyfeleinek [akár 2000mm-es rönkátmérőig].
A WRAVOR-ral nem újkeletű a kapcsolatunk: évek óta jó viszonyt ápolunk velünk, így amikor a szlovén cégnek problémája akadt a hazai forgalmazással, akkor evidens volt számukra, hogy minket kerestek meg, ugyanakkor nekünk sem okozott meglepetést a felkérés, hiszen mostanában egyre több nagy nevű cég veszi fel velünk a kapcsolatot.
Az energia onnan van, hogy ez év májusától alkalmaz cégünk egy marketinges munkatársat, akinek feladata a brandépítés, ami merőben tágabbra nyitotta előttünk és partnereink előtt a világot: új honlapokat tervezünk és indítunk el, melyek új perspektívákat mutatnak a nagy cégek részére, ezáltal tudjuk növelni az általunk forgalmazott termékek számát.
Így indult el az AMKODOR.hu oldal is? (www.amkodor.hu)
(Az AMKODOR-ról röviden: a Fehéroroszországban működő, több mint 90 éves múlttal rendelkező cég, egyre népszerűbb Európában is, hiszen az általa gyártott erdészeti gépeivel felveszi a harcot a nagy nevű, nyugati márkákkal. Az AMKODOR által készített, KESLA egységekkel [fejek, daruk, vezérlések]ellátott fakitermelők [HARVESTER], vagy a kihordók [FORWARDER], illetve a vonszolóik [SKIDDER] ]egyre kelendőbbek Magyarországon is! – a szerk.)
Például az is. De ez még korántsem a vége: a jövőben több energiát fektetünk az AMKODOR-honlapjainkhoz hasonló oldalainkba. Régi álmom, hogy a Hunnia Fagép oldala ne csak kereskedelmi oldal legyen, hanem, hogy igazából meg tudjuk mutatni ügyfeleink részére, kik is vagyunk ezen a nagy piacon, tehát kik vannak a nevek mögött, miképpen dolgozunk, hogyan telnek napjaink a Járműjavítóban – ez utóbbival kapcsolatban például el tudom mondani, hogy napiszinten jelentkezünk a Facebook oldalunkon képekkel, írásokkal, a napi történéseket felvázolva, és azt tapasztaljuk, hogy ez tetszik az embereknek.
Szóval úgy tudunk ilyen nagy cégekkel – mint a WRAVOR – partneri viszonyt kialakítani, hogy idehaza az ügyfeleink belelátnak a cégünk életébe és elégedettek, ennek hangot is adnak, melyek visszajutnak a gyártókhoz. Ehhez viszont elengedhetetlen, hogy új munkatársakat találjunk, foglalkoztassunk, akik ezen dolgoznak. Innen hát az energia, és innen az új partneri viszony.
Köszönjük az interjút!
Sikerekben gazdag évvégi hajrát kívánunk a Hunnia Fagépnek!
FATÁJ – Tóth János