A JYSK Magyarország és a Sharity Zrt. közös impact kampányt indított a JYSK több nyíló és újranyíló vidéki üzletében. Az üzleti célt – benne a kapcsolódó marketing tevékenységet – jótékonykodással köti össze az áruház a Sharity digitális technológia és platform segítségével.
Az érdeklődők a Sharity platformján egy jó célra, ügyre szavazva vásárlási utalványokat nyerhetnek, így összekapcsolva a helyi civil szervezeteknek való segítséget az akcióval.
A Sharity egyik szerződött nagykövete, az ország legsokoldalúbb zenekara, az Irigy Hónaljmirigy több tagja is részt vesz az eseményeken. Találkozz velük, vegyél részt vicces játékokban, nyerj vásárlási utalványt, miközben egy civil szervezetnek is segítesz a szavazatoddal az app-ban!
A közös JYSK Magyarország – Sharity Impact kampány Dunaharasztiban indul július 26-án. A mottó változatlan: ne legyen egyetlen egy olyan üzleti esemény, kapcsolódó marketing tevékenység sem, amelynek ne legyen egy azonnali, mérhető, pozitív társadalmi vagy környezetvédelmi hatása.
A Sharityről
A Sharity egy innovatív (online) marketing platform. Az app segítségével olyan marketing tevékenységekhez – mint pl. a hirdetések, üzenetek elhelyezése illetve megtekintése – közvetlen pozitív társadalmi és/vagy környezeti hatás társítható, ez az úgynevezett impact marketing. Az app összekapcsolja az adományozókat a jótékonysági szervezetekkel, ezzel egy új, átláthatósági standardot is teremtett (Sharity Transparency Standard, STS) a jótékonysági szervezetek számára. A felhasználók, akik regisztrálnak az app-ba, akár pénz nélkül is tudnak adakozni egy rövid videó megtekintésével. Ilyenkor a videóüzenet elhelyezője vállalja, hogy a megtekintések száma után fizet adományt a jótékonysági szervezetnek. A Sharity Impact egyedül álló módon nem von le semmi jutalékot az adomány közvetítéséért.
forrás: marketing.hu