FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

Elindult a Budapest Select Concept Store

Hazai divat- és designtermékeket árusító webshoppal biztosít értékesítési lehetőséget az iparági szereplők számára a Magyar Divat & Design Ügynökség.

A 2020. december 1-jén indult Budapest Select Concept Store oldalán egyedi termékek széles kínálata érhető el, amelyek közül bárki találhat számára megfelelő darabot. A webshop megvalósításával online térbe költöznek a magyar divat- és designtermékek, így az ügynökség nehéz időkben is támogatást nyújt az iparág tervezőinek. 

A világjárvány előtt a hazai divat-és designvállalkozások mindennapi működésének nélkülözhetetlen részét képezte a személyes értékesítés, amely mostanra csaknem teljesen megszűnt a korlátozó intézkedések, valamint a megváltozott fogyasztói szokások miatt. A Magyar Divat & Design Ügynökség a hazai divat-és designipar koordinációs központjaként a Budapest Select Concept Store létrehozásával járvány idején is üzletmenet-folytonosságot biztosít a magyar márkák számára az omnichannel modell kialakításával. Ennek köszönhetően az értékesítési folyamatok egy digitális platformmal egészülnek ki, így az offline eladási lehetőséggel nem rendelkező márkák termékei felkerülnek a virtuális térbe és ezáltal könnyebben elérik a divat- és designtermékek iránt érdeklődő fogyasztókat. A keresletcsökkenés mérséklésén túl, az omnichannel értékesítési stratégia előmozdítja a digitális átalakulást a szektorban, amely hosszú távon erősíti a vállalkozások ellenálló képességét.

A webshop kihangsúlyozza és láthatóvá teszi a magyar brandekben rejlő értékeket a divat-és design iránt érdeklődő hazai és nemzetközi közönség számára. Az oldalon maszkokon, pólókon és kabátokon át egyedi lámpák és bútorok széles skálája is megtalálható. A platform a magyar divat-és designmárkák ismertségének növelésén túl ahhoz is hozzájárul, hogy a márkák személyes történeteit megismerve erősebb kapcsolat alakuljon ki a fogyasztók és a brandek között. Ezzel tovább ösztönzi az értékesítési folyamatokat. A webshopon történő megjelenésre nyílt pályázat útján jelentkezhettek a márkák.

Bár a termékek megrendelése a webshopokhoz hasonló működési elvek mentén történik, a darabok egyedileg készülnek, így azoknak a vásárlóknak, akik hazai termékek mellett döntenek karácsonyi ajándék gyanánt, érdemes lehet időben szétnézni az oldalon.

A Budapest Select Concept Store megvalósításával az MDDÜ szeretné felhívni a tudatos vásárlók figyelmét a hazai termékek vásárlására és a magyar tervezők támogatására.

A webshop az alábbi linken érhető el:

https://budapestselectstore.com/

FATÁJ kiegészítés:

Cikkünk szerkesztésekor a Bútor szekcióban 5 termék érhető el (ebből 4 egyenlőre csak előrendelhető). Az árak 130.000 – 610.000 Ft között változnak.

Forrás: HDFA

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Előző cikk

Lakos Dániel - díjnyertes designer, formatervező

Következő cikk

HFDA Spot - kreatív/designipari piactér



Stihl
(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések