Szimeiszter Sándor, a JYSK Country Director-a vette át a Superbrands díjat, amit immáron negyedik alkalommal nyert el a JYSK és került be ismét a legkiválóbb fogyasztói márkák közé.
Idén tizenyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A bizottság döntése alapján a JYSK-öt már a negyedik alkalommal találták érdemesnek a Superbrands elismerésre.
Az 1995 óta működő, a legkiválóbb fogyasztói márkákat díjazó Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program a világ több mint 90 országában van jelen. A kiválasztás folyamata minden országban azonos elveket követ: a díjazási folyamatban való részvétel a márkák számára ingyenes, a díjazottakat többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki. A kutatók több szempont alapján szűrik a márkákat, majd a végső értékelést a független szakértőkből álló bizottság hozza meg.
A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.
Mi az a Superbrands?
“Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyet a fogyasztók elismernek és elvárnak.”
forrás: JyskPress