Újabb faültetési kampánnyal csatlakozik a Kifli.hu a Mastercard nemzetközi fásítási akciójához – közölték a kezdeményezés résztvevői az MTI-vel.
A fásítás pénzügyi keretét az online szupermarket értékesítéseiből hozták létre. A kampány költségeihez azok járulhattak hozzá, akik a vásárlásaikat a Kifli.hu-nál Mastercard kártyával fizették. A két társaság először tavaly szeptemberben vállalta a forgalom után 2 ezer fa elültetését, de mivel a szükséges összeg a vártnál gyorsabban összegyűlt, novemberben 15 ezer fát tűztek ki célként. A legújabb akcióval már 20 ezer fa ültetésére kerülhet sor – írták.
“ A tavaly nyári és őszi közös akciónk után most újra együttműködünk a Priceless Planet Coalition ernyője alatt, így április 11. és május 8. között ismét fák ültetését támogathatjátok, ha online fizettek Mastercard kártyátokkal. A KIFLINÉL kiemelten fontosnak tartjuk ezt az együttműködést és folyamatosan dolgozunk azon is, hogy a saját környezeti terhelésünket csökkentsük, ezáltal pedig nektek, a vásárlóinknak tudatosabb megoldásokat kínáljunk. “
Az együttműködés a Mastercard Priceless Planet Koalíció keretében jött létre. A 2020-ban létrehozott programmal a fizetéstechnológiai cég 5 éven belül világszerte 100 millió fa elültetését szeretné támogatni. Az erre alkalmas területeket szigorú szempontokhoz igazodva, tudományos alapossággal jelölik ki.
A kezdeményezéshez már 136 partner csatlakozott, Magyarországról a Kifli.hu-n kívül az MVM, az OTP Bank és a Gránit Bank is. A Mastercard üdvözölte, hogy belföldön is egyre többen tartják fontosnak a fenntarthatóságot, és abban is bíznak, hogy a közeljövőben hasonló céllal újabb együttműködéseket köthetnek – tették hozzá.
forrás: MTI