Két év szünet után visszatér az imm cologne! 2023-ra az imm cologne a változó piac kihívásaihoz igazítja koncepcióját, és újrapozícionálja magát. A partnerekkel folytatott párbeszéd során eldőlt, hogy a nemzetközi lakberendezési vásár a 2023-as rendezvényre új időpontot kap egyszeri alkalommal.
Az imm Spring Edition négy napon át, vasárnaptól szerdáig tart majd 2023. június 4-7. között, és a szakmabelieket célozza meg. Így egyértelműen a belsőépítészeti üzletágra összpontosít majd.
“A mai napon az imm cologne tanácsadó testülete egyhangúlag zöld utat adott a Koelnmesse által a 2023. júniusi imm tavaszi kiadásra javasolt koncepciónak. Köszönjük a tanácsadó testületnek és különösen a német iparnak, a kiskereskedelmi ágazatnak és a beszerzési szövetségeknek a támogatást. Ez a koncepció biztosítja, hogy az imm cologne két év szünet után ismét megrendezésre kerülhessen. Az iparág támogatásáról biztosította egy erős lakberendezési szakvásár létrejöttét Németországban, Európa legnagyobb piacán” – mondta Gerald Böse, a Koelnmesse vezérigazgatója. “Határozottan hiszek a személyes eszmecserékben. Véleményem szerint ezek rendkívül fontosak az iparág fejlődése szempontjából, különösen a kihívásokkal teli időkben. Az ágazatnak szüksége van egy személyes platformra Németországban, egy olyan nemzetközi vonzerővel és erős kommunikációs hatósugárral rendelkező rendezvényre, mint az imm cologne” – teszi hozzá.
Az imm cologne új formátuma két lépésben alakul ki
Az imm cologne csapata 2022 júniusának elején mutatta be az új koncepcióra vonatkozó elképzelését. Az imm cologne új története két lépésben bontakozik ki. Az első lépés a 2023. június 4. és 7. között megrendezésre kerülő tavaszi imm kiadás lesz. “A tavaszi kiadás az újrakezdés szinonimája. az imm cologne ezt akarja felhasználni arra, hogy motiváljon és megmutassa, hogyan kísérletezik új ötletekkel és hagyja maga mögött a kitaposott utakat” – magyarázza Oliver Frese, a Koelnmesse operatív igazgatója. “Ráadásul a júniusi esemény tervezési biztonságot ad partnereinknek.”
Négynapos tavaszi kiállítás a kereskedelmi közönségre összpontosítva
Az új koncepció sarokkövei egyértelműek: az imm tavaszi kiadás négy napon át, vasárnaptól szerdáig tart, és a szakmabeliekre összpontosít. A végfogyasztók meghívás alapján látogathatják majd a vásárt, így a tavaszi rendezvény egyértelműen az üzleti életre összpontosít. “Célunk az is, hogy új részvételi formákat hozzunk létre a piacon” – mondja Matthias Pollmann, a Koelnmesse vásárigazgatóságának alelnöke. Az imm 2023 tavaszi kiadásában a konyhai szegmens is helyet kap. Ugyanakkor a terv az, hogy a várost mint rendezvényhelyszínt szorosabban bevonják a tavaszi kiadásba.
szerk: Tóth János, forrás: immKöln
2 megjegyzések