FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

Az IKEA-val versenyezne a Media Markt, összebútoroztak az RS Bútorral

Kísérleti jelleggel kialakított hibrid bemutatóteremben együtt kínálják a konyhabútorokat, s az azokba beépíthető, illetve hozzájuk illeszkedő háztartási gépeket a Media Markt és az RS Bútor új projektjében. 

A budapesti Pólus Center Media Markt áruházában elérhetővé vált októbertől az RS Bútor számos terméke, a konyhabútorokba beépítve kínálják a forgalmazott elektronikai termékeket egy 150 négyzetméteres bemutatótérben – közölte a két vállalat közös közleményben.

„Az együttműködésünket az a közös felismerés szülte, hogy így jobban ki tudjuk szolgálni a vevőinket – magyarázta a lépés okait Szilágyi Gábor, a Media Markt ügyvezetője. Terveik szerint ezáltal a vásárlóik minden korábbinál komplexebb szolgáltatást kaphatnak: tervezők segítenek a konyhabútor megtervezésében és a hozzá passzoló gépek kiválasztásában, melyeket helyben azonnal meg is vásárolhatnak, a beszereléshez pedig szakembert tudnak biztosítani.

Komplett tervezéssel segítené a vásárlókat a Media Markt és az RS Bútor. (Fotó: RS Bútor)

„Évek óta olyan fejlesztéseken dolgozunk, amik lehetővé teszik, hogy egyre több értékesítési ponton találkozhassanak a kínálatunk meghatározó részét adó magyar gyártású bútorainkkal a vásárlók. A konyhabútor sajátosságából adódóan a személyes megtekintés és értékesítés nem helyettesíthető a legprofibb online megoldásokkal sem, így ez az újszerű termékbemutatás is kifejezetten illeszkedett a terveinkhez” – mondta Pólya Ádám, az RS Bútort tulajdonló MBIK Zrt. vezérigazgatója. „Az együttműködés még kezdeti fázisában vagyunk, de a két vállalat vizsgálja – főleg webáruházi felületen – a portfólió szélesítését és más kategóriák, termékcsoportok bevezetését is a konyhabútoron kívül” – tette hozzá Szilágyi Gábor.

150 négyzetméteres bemutatótérben élőben is láthatják a vásárlók a lehetőségeket. (Fotó: RS Bútor)
Az IKEA nyomában?

Korábban Magyarországon a budaörsi Kika bútoráruházban az Extreme Digital (Edigital) nyitott közös vásárlóteret. Az összebútorozás mellett szólt, hogy a két vállalatnak közös tulajdonosa volt, a dél-afrikai Steinhoff International. A két cég 2018-ban különvált, az elektronikai eszközöket már Emag-Edigitalként értékesítik a magyar tulajdonosok, miután a két társaság fuzionált.

A piacvezető egyértelműen a svéd IKEA, mely különböző variációkban bútoraival együtt kínálja a háztartási kis és nagygépeket. Emellé zárkózna fel a magyar piacon a Media Markt és az RS Bútor.

forrás: Forbes

Az RS Bútor idén már harmadszor nyerte el a MagyarBrands díjat!

Az RS Bútor elkötelezett a magyar bútorgyártás képviseletében, hazai bútorban a legnagyobb lakossági és irodabútor kínálatot mutatja be áruházakban. 
A márka mára egy olyan bútorkereskedelmi rendszerré nőtte ki magát, ami szolgáltatási színvonalával, termékkínálatával teljes értékűen felveszi a versenyt a nemzetközi lakberendezési áruházakkal.
A márkanév kizárólagos használója és építője az MBIK Zrt., bútor nagy- és kiskereskedelemmel foglalkozik, ehhez kapcsolódóan XIII. kerületi saját telephelyen lévő 10.000 m2-es áruházat üzemeltet, ahol az RS Bútor rendszeréhez kapcsolódó oktatási, fejlesztési, vevőelégedettségi és brandépítési tevékenységének is helyet ad, valamint profitorientált tevékenységén túl inkubátor funkciót betöltve teret ad feltörekvő, mikro- és kis hazai kézműves bútorgyártók termékpalettájának bemutatására is.

forrás: MagyarBrands

Előző cikk

FATUDAKOZÓ – hírek, ajánlatok

Következő cikk

Magyarország tűzifa-ellátása biztosítva van



Stihl
(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések
Tovább

Bútoripar munkaerőpiaci kihívásai

Jelen dokumentum az Enrawell Consulting Kft. gondozásában, a Magyar Bútor és Faipari Szövetség megbízásából, a GINOP-5.3.5-18-2020-00180 kódszámú, „A…
Total
0
Share