Bejelentette bővítési szándékát a magyar piacon az ADA Möbelwerke Európa. Az ausztriai, kelet-stájerországi székhelyű cég külföldön már vezető szerepet tölt be a kárpitozott bútor, ágy, matrac és ágyrács gyártásában.
Az ADA a magyarországi piacra való hangsúlyosabb belépést a bútoripar erősítése iránt érzett elhivatottságából teszi. Ötvözi a hagyományos kézművességet a modern dizájnnal, az intelligens funkciókkal és az egyedi igényekre alakított darabokkal – olvasható a vállalat közleményében. Immár három testvérgyára van az országban – az első Ausztrián kívüli gyár Körmenden, amelyet 1992-ben alapítottak, a következőt Nován 2002-ben, majd 2015-ben Zalaegerszegen.
Az ADA jelenleg Magyarországon 2500 alkalmazottat foglalkoztat.
(FATÁJ kiegészítés: A cégcsoporthoz tartozó magyar bejegyzésű vállalkozások jelenleg 1242 főt alkalmaznak: Ada Hungária Kft, Ada Nova Kft, Symphonic Trading Kft. Feltételezzük, hogy a különbséget az osztrák cég alkalmazásában állók és a kölcsönzött munkaerő adja.)
![](https://fataj.hu/wp-content/uploads/2021/12/ada-butor.webp)
Margot Wisiak, a vállalat marketing vezérigazgató-helyettese elmondta: „Nagyon örülök, hogy megkezdhetjük magyarországi tevékenységünket. Egyedülálló bútorpiaci megközelítésünk megfelelt az iparág igényeinek. Ahogy növekedünk, továbbra is fejlesztjük magyarországi gyárainkat, és nemcsak megőrizzük termékeink kiváló minőségét, hanem tovább erősítjük értékeinket.”
![](https://fataj.hu/wp-content/uploads/2021/12/Ada_Margot_Wisiak_e2ff22e1c4.jpg)
Az ADA kizárólag gondosan kiválasztott anyagokkal dolgozik és készít igényes kanapékat, ágyakat, matracokat és ágyrácsokat, valamint számos finom gyártású termékcsaládot, mint például az ADA trendline – olvasható a vállalat közleményében.
2021. november 5.
A PR-Agent Communications nyerte el az osztrák bútorgyártó cég, az ADA 2021. júliusban meghirdetett PR tenderét.
![](https://fataj.hu/wp-content/uploads/2021/12/pr-lead_800x450.jpg)
Modern dizájn, prémium minőség és a helyi gyártás együttesen alkotja az időtlenül szép klasszikusokat, amitől az ADA kimagaslik a bútorgyártásban. Az ADA több mint 60 éve a legmagasabb szintű életminőséget képviseli. A gyártási minőség, precíz munka, kreativitás, dizájn és technológia, valamint a legkiválóbb anyagokkal való munkavégzés teszi az ADA-t különlegessé.
Az ügynökség feladatai között szerepel az ADA teljes magyarországi 2022-es marketing és PR stratégiájának kiépítése, illetve az online értékesítés bevezetésében való szoros PR együttműködés. A klasszikus és digitális megoldások mellett a PR-Agent Communications csapata számos formabontó ötlettel és egyszerű, átlátható ügykezeléssel igyekszik támogatni az ADA célkitűzéseinek sikeres megvalósítását, a COVID-19 járvány miatt kialakult kiszámíthatatlan piaci helyzetben is.
Az ADA több magyarországi ügynökséggel tárgyalt; végül a PR-Agent Communications-t választotta a cég nemzetközi megközelítése és a márka iránti közvetlen szeretete miatt. Több esetben is bizonyították szakértelmüket, és az elkötelezett és szenvedélyes csapat teljes mértékben meggyőzte az ADA-t.
A PR-Agent Communications közel két évtizeddel ezelőtt klasszikus PR ügynökségként kezdte munkáját, amely mára már stratégiai fókuszú megközelítéssel, valamint a digitális PR és kommunikáció teljes eszköztárával segíti ügyfeleit, üzleti céljaik elérésében.
„Magyarország nagyon fontos piaca az ADA-nak, nem csak három fő gyártóhelyünknek ad otthont Körmenden, Nován és Zalaegerszegen, hanem jelentős potenciált rejt magában a főként a Magyarországon gyártott márka, az ADA trendline miatt. Munkaadóink a sikerünk kulcstényezői, az erős márka hozzásegít bennünket a régiók iránti elkötelezettség és bizalom kialakításához. Az ADA trendline márkánkkal úgy gondoljuk, hogy relevánsak vagyunk a magyar fogyasztók számára. Bízunk benne, hogy a PR-Agent Communications-szel közösen erős márkaismertséget építhetünk ki Magyarországon” – mondta el Wisiak Margot az ADA ausztriai marketing osztály vezetője.
“Az ADA nemzetközi márkastratégiája és annak értékei közel állnak hozzánk. Így teljes erőbedobással vetette bele magát a csapat a feladatokba, amikor a tenderfeladatokban a fenntartható és elkötelezett, a német nyelvű piacokon évtizedekre visszatekintő márka magyar piaci sajátosságainak megfelelő kreatív és digitális megoldásokat kellett létrehoznunk. Elsődleges célunk, hogy a stratégia megalkotásától, a megfelelő csatornák kiválasztásán keresztül, minőségi tartalomgyártással és folyamatos optimalizálással támogassuk az ADA márka piaci bevezetését” – foglalta össze Soós Eszter, a PR-Agent Communications ügyvezetője az eddig elért eredményeket.
![](https://fataj.hu/wp-content/uploads/2021/12/ada-0.png)
forrás: napi.hu, DigitalHungary