FATÁJ-online szaklap: események, gazdasági jelenségek a faiparban, bútoriparban, asztalosságban, erdőgazdálkodásban és a kapcsolódó területeken.
Naptár

Közelgő események

Mastercarddal zöldít a Magyar Bankholding

A Magyar Bankholding 2022 nyarán fogalmazta meg ESG Stratégiáját, amelynek értelmében fontos szerepet vállal a lakosság zöld pénzügyi edukációjában, valamint célul tűzte ki működése fenntarthatóvá tételét is. A stratégia egyik eleme olyan partnerkapcsolatok kialakítása, amelyek hozzájárulnak ezen célok eléréséhez.

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mastercard 2020 januárjában indult Priceless Planet Koalíció” terve szerint öt év alatt világszerte 100 millió fa ültetésével egyesíti a fogyasztók, a pénzintézetek, a kereskedők és a városok erőfeszítéseit az éghajlatváltozás elleni küzdelemben. Ehhez az együttműködéshez csatlakozik most a Magyar Bankholding, amely a következő hetekben különböző aktivitásokkal és tartalmakkal arra hívja fel a lakosság, és azon belül is a fiatalok figyelmét, hogy egyéni szinten mi tehető a fenntarthatóságért a pénzügyek területén.

„A fenntarthatóság megteremtése mindannyiunk feladata – ezért fontosnak tartjuk, hogy saját vállalásaink mellett a lakossági ügyfeleinket is minél inkább a zöld irányba tereljük, fenntarthatóságot előtérbe helyező szokásokra ösztönözzük őket, és felhívjuk a figyelmüket a zöld pénzügyi termékek nyújtotta előnyökre. Éppen ezért jelentős számunkra, hogy egy olyan jelentős partner koalíciójához csatlakozhatunk, mint a Mastercard” – mondta Puskás András, a Magyar Bankholding elnöki főtanácsadója.

A közös kampány egyik fő célja a lakosság edukációja és ösztönzése a digitális kártyahasználatra, hiszen az ügyfelek eközben díjmentesen járulnak hozzá a Mastercard faültetéseihez.

“Amikor a Mastercardnál létrehoztuk a Priceless Planet Koalíciót, az az elv vezérelt bennünket, hogy partnereinkkel közösen sokkal többet tudunk tenni a bolygónkért, mint külön-külön programokat indítva. Éppen ezért óriási öröm számunkra, hogy a Magyar Bankholding is csatlakozott ehhez a közös erőfeszítéshez, hiszen az ő közreműködésükkel több százezer emberhez érhetünk el és tehetünk nagy lépést a 100 millió fa elültetésének irányába. A mai egy nagyon fontos nap és bízunk abban, hogy a globális együttműködésen felül számos hazai fenntarthatósági kezdeményezésen is dolgozhatunk majd együtt” – mondta a bejelentés kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

forrás: Marketing Szövetség 11-17

Előző cikk

Mecsekerdő is támogatja a PTE Madárbarát Programját

Következő cikk

Erdőmérnöki Kar TDK 2022



Stihl
(x) hirdetés
Kapcsolódó bejegyzések
Tovább

Gyászhír – Teszáry Károly [86]

Fájó szívvel továbbítom a szomorú, lesújtó hírt: elhunyt Teszáry Károly erdőmérnök, 1969-től a Diósjenői Erdészet, majd 1985-től a…